5 Mayıs 2014 Pazartesi

BOLU HAYREDDİN TOKADİ HZ. TÜRBESİ VE PİKNİK ALANI...

Geçen Cuma kuzenlerle birlikte Bolu'ya doğru ufak bir gezi düzenledik. Değerli zat Hayreddin Tokadi Hz.' nin türbesini ziyaret ettik. Kuzenim daha önce gittiği için mekan konusunda bayağı iddialıydı. Gerçekten de insana huzur veren yeşilin bol olduğu, içerisinde bulunan değerli zatlar vesilesiyle manevi havanın yoğun hissedildiği bir mekandı. Mekanın içinde yemek ve çayın ücretsiz halka sunulduğu bir aş evi de mevcut. Biz piknik alanında pikniğimizi yapıp, aş evinde çayımızı içtik. Allah yardım edenlerden razı olsun.

Allah bu büyük zatları vesile ederek ettiğimiz dualarımızı kabul etsin, onlardan da razı olsun...

Piknik alanına girerken sizi karşılayan ve bir çok yerde de karşınıza çıkan yazı. Allah herkese nasip etsin...

Girişte sizi karşılayan hediyelik eşyalar ve doğal ürün tezgahları...

ve ürpererek dinlediğim hikayenin başrolündeki ağaç. Burası 2 katlı mekana ait sanırım gelen misafirlerin de yatılı olarak kalabilecekleri bir yer. Orası yapılırken bu ağaç kesiliyor ve ertesi gün kesilen ağaç bu şekilde bulunuyor. Kesik yerine dikkatinizi çekiyorum...

Yolunuz düşerse hem soluklanıp dinleneceğiniz ve manevi havasını içinize çekip huzur bulacağınız bu mekana gitmenizi şiddetle tavsiye ederim. Hepinize güzel bir hafta diliyorum...

6 yorum:

  1. Allah bize de nasip eder inşallah..tüğlerim diken diken oldu okurken bile...

    YanıtlaSil
  2. Hoş gelmişsiniz. Güzel Bolu'muzdan selamlarrrr. Beğendiğinize çok sevindim. Boluda daha böyle ziyaret edilecek yerler var.Göynükte var Akşemsettin Mudurnuda var ayrıca dogamızda harika gölcük abant yedigöllert her zaman bekleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göynüğe de gittik, orası da çok güzeldi. Sizi de bekleriz Sakaryamıza... :)

      Sil
  3. bolu da üni okudum ama hiç bilmiyorum burayı. gerçekten çok ilginçmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur canım, bazen yakınımızdakileri bilemeyebiliyoruz...

      Sil