11 Eylül 2014 Perşembe

RECENTLY... (:

Selam şekerler, uzun zamandan sonra bir karma post yapayım dedim. Bakalım ne var, ne yokmuş...;))

 Taaa şehirdışına günümüzü taşıdık. Artık gün planlarımızı yaptık. Bu sene 13 kişilik gün grubumuz oldu. İnşallah güzel geçer bu yılımız...;)


Geçenlerde yağan yoğun yağmur sonrası mutfak camındaki misafirimiz. Geçen gece de sokakta kirpi görmüştüm. Pek bir sevimliydi... ;)

 Bu aralar sürekli dikiyorum, okullar açılınca durulucam nasılsa...;)) Bu ayrı bir post olsun bence... ;))


Okulların açılmasına az bir zaman kaldı. Tatil bitti, artık çalışma vakti. Hepimize huzur dolu günler diliyorum... ;)

6 yorum:

  1. Sehir disinda gun degisik :) Diktiklerin cok hos gercekten daha once diktigin pantolonu da cok begenmistim gule gule giy :)

    YanıtlaSil
  2. Karma postlar güzeldir, seviyorum ben doğrusu. Şehir dışı günleri biliyorum, ben hiç gitmedim ama giden var, muhakkak ki çok eğlenceli olmuştur. Masa harika kurulmuş, afiyetler olsun.. Bol gezmeler ve dikiş dışında, önüne çıkan minik misafirler var anlaşılan onlarda ayrı güzel (Kirpi ve Salyangoz) dünyanın güzellikleri, hepsine bayılıyorum. Bu arada dikişlereyse ayrı bayıldım. O pantolon nasıl bir güzellik öyle çook beğendim çok! Ellerine sağlık. Güzel günlerde giy. Mor olanı da merak ettim doğrusu.. Kolay gelsin yeni okul döneminde huzurlu mutlu geçsin;) . Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, uzun yorum okumayı özlemişim... :)

      Sil
  3. hocam hakkınızı helal edin taşınma telaşından size dönemedim.36_37. hafta indirimindeki mucize şekerlerle benim sipariş verdiğim yonca ikili seti değiştirsek size uyar mı? olmayacaksada en kısa sürede siparişimi alırim.olursa tabii çok memnun olurum.sevgiler.EBRU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebru hanım eğer depoda aynı ürün varsa değiştirebiliriz tabii...ama grup liderime sormam lazım... size dönerim yine...

      Sil