3 Ağustos 2012 Cuma

KOTON BLUZUM... :)


Kumaş bir yerlerden tanıdık geldi, hafızamı yokladım. Koton'da kıyafetler vardı aynı kumaştan, ben de hemen alıverdim kumaşı semt pazarından... :)) Zaten kumaşın üstündeki yapışık etikette müşteri adı Koton yazıyordu. :)) Kumaşın son parçası bana kalmış sanırım... :)

Uygun renk kemer olmayınca, uygun renk bir kurdela buldum. Kurdela ile kombinlemeyi düşünüyorum... :))

 İşte biçim aşamaları, kalıpsız çok basit olarak biçtim. Hatta sabun göstermez diye, tükenmez kalemle hafif hafif işaretledim... :))

:))) Çok basit bir çizim ama, burda daha net olsun, birkaç soran arkadaşa da fikir olmuş olur. Kumaşımızı boyuna dörde katlıyoruz ve şekildeki gibi biçiyoruz. Bu şekilde istediğiniz uzunluk ve genişlikte bluzlar dikebilirsiniz... :))

Hepinize hayırlı bir hafta sonu diliyorum, sevgiler... :)


32 yorum:

  1. Güle güle giy, canım gerçekten çok ferah görünüyor..:) Renklerse harika:) o semt pazarları yerini şaşırsa da bizim buralara da kurulsa.. Burada hem pahalı, hem de istenilen güzellikte bulmak zor:) İyi hafta sonları sonları sana da:)

    YanıtlaSil
  2. canım buluzun çok güzel olmuş...
    eline koluna sağlık...
    renk desen harikaaaaaa..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Basitgibi görünüyor ama bu modeli çok beğeniyorum. Eminim üzerindeçok güzel duruyordur. Ellerinize sağlık, güle gülegiyin

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir kumaşmış ellerine sağlık.iyi ve mutlu günlerde giy canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. GERÇEKTEN ÇOK BASİTMİŞ BEN DE DİKERSEM İLK BÖYLE BİR ŞEYLE BAŞLAYAYIM. tABİ Kİ TEMBELLİK ETMEZSEM :)))

    YanıtlaSil
  6. ahaha bu kumaşı elime aldım aldım bıraktım çarşambada, bak sende görmek kısmetmiş :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya, bak sen şu işe, demek benim nasibimmiş, güzel kumaş ama söyleyim... :))))

      Sil
    2. evet güzel ve yumuşaktı, ama iri iri çiçekleri korkuttu beni, hep düz renklere veye karmışık olmayan alaca renklere ve minik çiçekli desenlere gidio benim elim nedense...

      Sil
    3. evet zevk meselesi bu işler, sizin kumaşlarınız da çok hoş...

      Sil
  7. çok pratiksin cnm güle güle giyin :))

    YanıtlaSil
  8. biliyorum bu kuması canım bu sene bende kotondan bu krem rengi kumaşın siyahlı olanından elbise aldım..kumaş gerçekten çok guzel..bluzunede cok yakışmış çok güzel olmuş..ellerine sağlık iyi günlerde giy canım..

    YanıtlaSil
  9. Maşallah diyorum canım sana dikiş deyince senin blogu bulmuştum takip ediyordum bir makine alabilsem cesaret edip diye bakınıyorum öyle diktiğin güzel şeylere :D Güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler şekerler, daha cicileri sizlerin olsun... :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel denk gelmiş bu kumaş:))çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya çok iyi oldu, sevgiler...

      Sil
  12. Çok güzel bir kumaş,bluzu da hoş olmuş,iyi günlerde giyinin:)

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım.ne kadar beceriklisin..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy şımarırım, tşkler, sevgiler...

      Sil
  14. Merhaba,ellerinize sağlık çok hoş olmuş.Aranıza yeni katıldım.Sevgiler,beklerim:)))http://sizdebuyrun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, hoşgeldiniz, sevgiler...

      Sil
  15. Bayıldım tek kelimeylee...Çok şık durur beyaz bir pantolon ilee..iyi günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet harika olur, çok tşkler, sevgiler... :)

      Sil
  16. Kumaş harikaymış. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. cok güzel olmuş ellerine saglık kumas cok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, sevgiler... :)

      Sil
  18. Bu buluzu uzun kollu diksek koluk altında birikme olurmu sizce, ya da yarasa kollu gibi kol altları bol kesilebilir mi dersiniz? Ben de denemek isterim. Ellerinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hanım kusura bakmayın, sorunuzu yeni gördüm. ben de uzun kollu dikmeyi düşünüyorum ama, dediğiniz gibi birikme olabilir, olmaması için çıtlatma diyorlar ya, ondan yapılabilir. ama dediğim gibi ben de uzun kollu dikmeyi düşünüyorum, olunca paylaşırım. tşkler, sevgiler...

      Sil
  19. özlem hanımla sorum aynı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevaplamaya çalıştım canım... :)

      Sil