5 Eylül 2012 Çarşamba

ÇARŞAMBAAAA VE PAZARIIIIIIII... :)

Bugün okulda sınavım vardı, ardından da zümre toplantısı olunca 1 gibi işimiz bitti. Eeee malum Çarşamba ve malum pazarı. Genelde sabahtan gitmeyi severim, zira gittiğim saatte en kalabalık olunan saatler. Ben de değiştirmem gereken bir şey vardı, onu değiştirip şöyle bir tur attım pazarda. Bakalım neler almışımmmmm... :)

İsteyene tunik, isteyene elbise. 10 tl...

2 adet kemer. Tanesi 1 lira... :)

2 adet yüzük. Bunlar tek kalanlar ve küçük oldukları için indirimde idiler. 2 adedi 5 tl... :)

Bu arada çekilişim için TIK TIK...

37 yorum:

  1. hangi şehrin çarşamba pazarı bu acaba? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlardan anladım hehe:)) burdasın sen de:)) belki biz de bir gün sakaryalı bloggerlar buluşması yaparız:)))

      Sil
    2. evet neden olmasın... :)

      Sil
  2. merhaba sizi merakla takip edenlerdenim.bende sakaryalıyım pazara gittiğimde sizin aldığınız tuniklerden göremiyorum. tam olarak neresinden hangi tezgahlardan aldığınızı öğrenebilir miyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ü.ç:hani simit köfte satan ile terlik tezgahı arası yol var ya kumaşcı ve tülcülere giden taraf direk git sol tarafta sonda

      Sil
    2. aynen arkadaşımızın tarif ettiği gibi... :)

      Sil
    3. çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. bu pazar süper vallahi kıskanıyorum:))) güle güle iyi günlerde kullan canım hepsi çok güzel ve çok uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım, daha güzelleri senin olsun... :)

      Sil
  4. hepsi çok güzel canım iyi günlerde kullan hepsini..hele yeşil kemerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya ben de onu çok sevdim... :)

      Sil
  5. oo taşımışsın pazarı yine,gülerek kullan canım

    YanıtlaSil
  6. yaaa neresinde sakaryanın bu pazar ben kocaelindeyim paylaştıkça imreniyorum....bir gün sırf pazarı için geleceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merkezdeyiz canım, kime sorarsan söyler yerini, minibüs ve dolmuşlar tam önünde bırakıyor zaten...

      Sil
  7. I'm gone to inform my little brother, that he should also visit this webpage on regular basis to get updated from most recent information.
    my site - Oyunu

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan bizim pazarlarımız burada hiç böyle değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizin oralara da gelirler... :)

      Sil
  9. gene süper şeyler alınmış:) evim hemen çarşamba pazarının yanında ama iş nedeniyle akşam 7 den sonra azcık dolanabiliyorum hiç bişi kalmamış oluyo:( pazarda işin uzarsa 7 den sonraları gel Swotpisces'im kahve içeriz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler canım, be de genelde erken saatleri tercih ediyorum müsait olursam, dediğin gibi geç saatlerde bir şey kalmamış oluyor...:)

      Sil
  10. Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  11. ü.ç :tuniğin şık diğerleride güzel ben bayadır gitmiyorum bi de
    tunikçide genelde büyük beden oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım 38 bedenler var, sanırım hemen tükeniyor... :)

      Sil
  12. elbisenin rengi çok güzelmiş bayıldım...
    eee fiyatına da düşüp bayıldım :))))
    hele kemerler bittim burda bittim :)))
    canım güle güle kullan cicilerini...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmmm çok tşkler, daha cicileri senin olsun... :)

      Sil
  13. hepsı cok guzeller :d
    cnm bnnmmm
    bende bayılırım pazar alsıverısıne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler, en cicileri senin olsun... :)

      Sil
  14. yahu bayıldımmm! en cok da kemere bayıldım o su rengı olana ınamıyorum ne kadar da uygun fıyatı. bayıldım yaa! gule gule kullan canım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım ona yaaaa, çok tşkler canımmmm... :)

      Sil
  15. güzel seçimler :)

    iyi günlerle kullan

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. tunik ve kemerlere bayıldım. renklerde çok güzel güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler, daha cicileri sizin olsun... :)

      Sil