3 Ekim 2012 Çarşamba

BAZAAR PILLAGES :))

Efenim yabancı izleyicilerim de var, başlık değişik olsun dedim. Siz malum alıştınız pazar ganimetlerine... :) İşte Çarşamba Pazarı olmak üzere, sosyete pazarından beğenip aldıklarım... :)

Öncelikle tuniklerime bayılan bir arkadaşıma dikmek için aldığım kumaş, bu renkteki eteğime bayılmıştı, ben de aynı renkten aradım buldum, tuniğini en kısa zamanda dikip hediye edeceğimdir inşallah... :) 

Değişik taşlarda takılar. Kahverengi olan kaplan gözü; bereket, cesaret ve kısmet taşıymış. Adını unuttum şimdi, mor olan yani ametist ile takılınca migrene çok faydalıymış. Beyaz küpe kedi gözü taşı, o da negatifliği giderirmiş bedenden. Satan bey bayağı bir bilgi veriyor alırken taşlar hakkında. Bu hafta bunlar 1 tl idi.... :))

Bu renklerde bir saat istiyordum, ama markalıları 300-400 civarı olunca almaya pek yanaşmadım. Ben de hevesim geçsin deyüüü pazardan 10 tl ya alıverdim... :))

Klasik bir pantolon...:)

Bu daaaa A-101 den aldığım yandan takmalı çantam... 4.5 tl... :)

Herkese güzel, karlı alışverişler, bol huzurlu günlerrrrrr... :)

15 yorum:

  1. Sen yok musun sen, gaza getiriyorsun valla beni, pazar alışverişlerimden sen suçlusun bro!
    Güzel kullan, mutlu ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama, ama, amaaaaaaa.... :) beni hep bu ucuz ürünler bozdu... :)

      Sil
  2. maşallah canım yine çok şık şeyler almışsın iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  3. selam :) bende o saatten istiyorum senden desem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım saati aldığım bayan sosyete pazarına da geliyor cumartesileri, hani böyle şık ürünler satan bir bayan, ürünlerinin üstüne jelatin seriyor, muhakkak görmüşündür... :)

      Sil
    2. cancazım öncelikle cevap verdiğin için teşekkür ederim. bu arada ben sibel, bursadan :) buralarda pek bulamıyorum o saatlerden de ondan dikkatimi çekince yazmak istemiştim :)

      Sil
    3. pardon canım ya, ben seni sakaryadan yazan bir arkadaşım var o sandım, tşkler , sevgiler...:))

      Sil
  4. güle güle kullanın inşallahh bu ürnleri kombin olarak görelim lütfen=)

    esra betül

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan aldıklarının hepsi çok güzel.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler şekerler, daha cicileri sizin olsun.... :)

    YanıtlaSil
  7. her çarşamba ganimetlerini bekler oldum.. güle güle kullan hepsi çok güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) beklenen gün çarşamba, çok tşkler, sevgiler...

      Sil
  8. Merhabalar:):):)
    hepsi harika her zamanki gibi ....
    sevgiler
    bu arada küçük bir not :)
    butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler, hemen uğruyorum...:)

      Sil