6 Aralık 2012 Perşembe

BUGÜNLERDE... (:

Aslında amacım bir adet kombin postu yapmaktı, çoktandır yapmıyorum çünkü. Baktım paylaşmak istediğim birkaç bir şey daha var, karışık bir post oluversin dedim... :)

Bugün giydiklerim, nöbet esnasında canlı canlı olayım dedim... :)

Etek: by swotpisces
Kazak: Addax
Hırka: Azade Giyim
Takı: Çark Street... (:

Kolyemin yakından görünüşü, ponponlu bir şey. Sevdiğim kolyelerimden, bugün nöbette 2 kız öğrenci yanıma gelip nereden aldığımı sordu, ah yeni almadım ki, 3 yıl oldu kızlar dedim... (:

En sevdiğim, çok sevdiğim Stamina kazaklarıma bir yenisini daha ekledim. Dayanamadım ekledim sevgili okuyucu... (: Dümdüz bir kazakmış gibi ama, hiç bir kazağın Staminalar gibi muntazam durduğunu bilmem, hele o kokusu yok mu... Ay pek bir reklam gibi oldu ama... :)) İsteyenler Boyner Outlet'e uğrasınlar derim..

Muharrem ayının olmazsa olmazı aşure, hımmm çok severim, pekkkkk severim. Büyük ablam yaptı, aşure özlemimizi giderdi, sağolsun, ellerine sağlıkkkk... (:

Ahhh sevgili okuyucu boşuna mı '' Hocam kilo mu aldınız? '' sorusuna maruz kaldım ben, tüm suçlu bunlar, işte bunlar sayın okuyucu... (: 

Herkese hayırlı Cumalar şekerler, birbirimize ettiğimiz dualar en makbul olanlarmış, nolurrrrrr bana dua edinnnnn... (:

12 yorum:

  1. Allah c.c herrrrşeyi gönlünce ve hayırlısını nasıp etsın cnm..
    Bende dua isteriiim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hakkınızda en hayırlısını versin inşallah...

      Sil
  2. ALLAHIM AKLINDAKİ HERŞEYİ HAYIRLI EYLESİN CANIM

    YanıtlaSil
  3. kombinin çok güzel olmuş canım...
    güle güle giyin...
    ablanında ellerine sağlık...
    aşuresiz olmadı dimi :))

    güzel haftasonlaro diliyorum....

    YanıtlaSil
  4. stamina hastasıyım ben de... 1000 kez yıka, hiiç bozulmaz:))))güle güle giy, evet o adam çok pis yemek yiyooo, insanın içi gidiyoo:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen ya, mahvoldum tv başında...

      Sil
  5. hmm o halde hemen stamina kazak alıcam çünkü ben bir giydiğimi yıkıyorum kıyafetlerim giymekten değil yıkamaktan eskiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bir bak şekerim stamina gibisi yok...

      Sil
  6. sayende benim de stamina'm oldu..sen söylemesen boyner'e girip de bir şey almak fikri gelmezdi aklıma..bazı ürünleri gereksiz pahalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, ama iyice karıştırmak lazım, arada iyi şeyler çıkıyor, güle güle kullan şeker...:)

      Sil