22 Mayıs 2013 Çarşamba

KAYISI ÇEKİRDEĞİ YAĞI VE PEELİNG SABUNU...

Okulumuza ara ara gelip, kayısı ürünleri satan biri var. En son geldiğinde güzellik ürünleri de getirmişti. Tabii ki hemen ürünleri incelemeye başladık bayanlar olarak... :) 



Kayısı çekirdeği yağı dikkatimizi çekti, bir arkadaşın kardeşi kullanıyormuş ve memnunmuş, en azından ufak boyunu alıp denemek istedik. Ayrıca ben ek olarak peeling sabunu almaya karar verdim. Tamamen doğal olduğu, hiç bir kimyasal içermediği söylendi satan kişi tarafından. Bakalım kullanıp göreceğiz... :)

Aranızda bu ürünlerden kullananlar var mı kızlar?  

6 yorum:

  1. ben iki aydir her gun kayisi sabunu ile yuzumu yikiyorum mis gibi kokuyor ve cildi beyazlatiyor cok guzel vazgecmem artik sira salyangoZ sabununda:)

    YanıtlaSil
  2. Tatlış ben d ekullanmıştım yağı zamanında ama bir uyarım var, sürüp güneş ışığına çıkmamalıymışsın, leke yapabiliyormuş; ondan sebep akşam sürmekte fayda var yağı:)))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. aa yeni duydum valla hergün yeni bişeyler çıkıyor ve doğal olduğunu söylüyorlar, merak etmiyor değilim ama hiç kullanmadım bu tarz bir ürün, umarım işe yarar güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  4. merak ettim canım denedikten sonra paylaşırsan seviniriz :)

    YanıtlaSil
  5. kayısı yağının cidi nemlendirdiğini duymuştum ama daha önceden hiç kullanmadım o sebepten sonucunu bizimle paylaşırsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  6. Kızlar yorumlar için teşekkürler, kullandıkça fikirlerimi söylerim, sevgiler hepinize...:)

    YanıtlaSil