12 Temmuz 2013 Cuma

PAZARSAL GANİMETLER...

Son zamanlarda alışveriş postu yapmamışım, toptan bir post gelsin o zaman. Hepsi pazar alışverişlerimdendir... :)

Bol bol penye üstlük aldım bu aralar, Çarşamba Pazarından 5 tl adedi... :)

Bu haftaki pazardan 2 tl... :)

2 tl uzun kollu penye... :)

Sürekli uğradığım penyeciden, 5 tl... :)

En sevdiklerimden, sosyete pazarından 3.5 tl... :)

Otantik uzun kollu gömlek, 5 tl... :)

Alttlar 5, üstler 3.5 tl idi, aynı takımı buldum, eşleştirdim. Pijama takımı 8.5 tl... :)


Gömlek, 3.5 tl... :)

Hepinize hayırlı Cumalar diliyorum şekerler... :)



28 yorum:

  1. şu sosyete pazarına gitmeye bir fırsatım olmadı, oh ne güzel ve de ne ucuz şeyler almışsın. gülerek giyin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarada da çok iyi pazarlar olduğunu duydum, kesin git fırsat bulup... :)

      Sil
  2. senin pazar alışverişlerine bayılıyorum hem çok ucuz hem çok güzel şeyler alıyorsun canım iyi günlerde giy..

    YanıtlaSil
  3. Fatih çarşamba pazarı mı ?Ne kadar ucuz şeyler almışsınız güle güle kullanın .
    FATOŞ

    YanıtlaSil
  4. ay ne kadar güzeller hepsi ve çok ucuzlar.. bluza penyelere ve pijama eşleştirmene bayıldım.. Arada bir al bize de satışa sun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur şeker, satış blouma bir bak istersen... :)

      Sil
  5. Oh ya süpersin buradakilerde bukadar güzel ve ucuz yok malesef canım güle güle kkullan eskit.:)

    YanıtlaSil
  6. Penyelere ve bluza bayıldım. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  7. BAYILIDM BAYILDIM NE GÜZEL ŞEYLER ALMIŞSIN CANIM
    HEMDE ÇOK UCUZ
    GÜZEL GÜNLERDE KULLAN İNŞALLAH
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok ucuz şeyler oluyor, hayırlı günler size de... :)

      Sil
  8. hepside çok güzeller.iyi günlerde kullanman dileğiyle.kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de kocaman sevgiler olsun... <:)

      Sil
  9. ne kadar uygun şeyler. İstanbul'da çok pahalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında her yerde uygun şeyler var, arayıp bulmak lazım...

      Sil
  10. annem sakarya da oturuyor.çarşamba günüydü sanırım gitmiştik.ucu başı yok gibi gelmişti bana. hepsi çok uygun iyi günlerde giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet büyük bir pazar, ben çok seviyorum, geldikçe siz de uğrarsınız, ne güzel... :)

      Sil
  11. Çok karlı bir alışveriş olmuş.Aldıklarını sağlıkla güzel günlerde giyin canım hepsi çok şık.Selam ve sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, daha da güzelleri sizlerin olsun... :)

      Sil
  12. E süpper alışverişler bunlar :)Pazarı bende çok severim, ama malesef minikten sonra 3 defa gidebildim, ondada pek bişey bulamadım..artık yeteneklerimi de kaybetmişim :)
    güzel günlerde giy canım..sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ahh bebekli olmak... :) öyle olsa gerek, sağol tatlım... :)

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım, sevgiler...

      Sil
  14. Merhaba ust yorumlarda okudum sakarya Carsamba pazarindan diye yazmissiniz... Sakaryada.mi.oturuyorsunuz yoksa sizde ben gibi :) Sakaryada da blogger arkadas bulduguma sevindim...

    YanıtlaSil