6 Kasım 2013 Çarşamba

İNDİRİMDEN KAPILANLAR... (:

Çok meşhur Çarşamba Pazarını burada defalarda deşifre ettim... :))) Eeee artık bir fotoğraf paylaşayım pazardan... :)

İlginç görüntüsüyle pazarın renkli çorapçısı. :))

Şimdi de birkaç haftalık ganimetlere geçelim... :)) Beğenerek aldığım bluzum, arka detayına vuruldum. Geçen hafta gün bendeydi okuldan arkadaşlarımla, o gün giydim, herkes bayıldı... :)

Nar çiçeği renkli etek, 15...

Yine bir adet gömlek... :))) 36 beden olunca kalıyorlar sanırım... (:

Güzel bir ütüye ihtiyacı olacak gömleğim, yine aynı tezgahtan... :)

Soğuk günlerde üstüme atacağım güzel bir şal... :)

Bir tane de kendi diktiğim eteğim, kumaş pazardan, bol tuttum, hoşuma gidiyor dökümlü olunca, maksi eteğim, kumaşı 2 tl, arttı bile... :)

Bunlar da geçen ablamın pazardan aldığı terlikler... :)

Aldıklarımızı huzurla giymeyi Allah nasip etsin inşallah, hepinize sevgiler şekerler... :))




14 yorum:

  1. çok çok güzel fiyata güzel parçalar almışsın kendi diktiğin eteğede bayıldım güzel günlerde kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  2. leopar aşkına:) terlikler feciiii:)) ucuza güzellikler gene sizden:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. güle güle giy hepsi çok güzel bende pazar gezmek istiyorum yaaa

    YanıtlaSil
  4. pazarları bende çok severim. çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Bayılırım pazar alışverişine. Sizinkide güzel geçmiş iyi günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  6. İNANMIYORUM YAAAA
    BUNLARIN HEPSİ PAZARDANMI
    HEPSİDE ÇOK GÜZELLER
    GÜZEL GÜNLERDE GİY İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel canım ve çok uygun güzel günlerde giy mutlulukla :)

    YanıtlaSil
  8. terlikler çok cici. güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. hepside harika canım leopar desene taktım bu ara terlik daha özel oldu benim için.iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ahh ahh çok özendim ben bu aldıklarına... ben de üniversitede okurken sık sık giderdim ama şimdi malesef hiç gidemiyorum pazarlara.. mutlu huzurlu gunlerde kullan insallah: )

    YanıtlaSil
  11. Gule gule giy aldiklarini:)) bigün bulucam seni pazarda galiba. Bu aralar het hafta gider oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha, valla ben çarşambaları boşum, her an karşılaşabiliriz... :)

      Sil
  12. Ne güzel şeyleri ne güzel fiyatlara almışsın,kıskandım vallahi:)Güzel günlerinde güle güle giyin,sevgiler...
    http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. çok teşekkürler kızlar içten yorumlarınız için, daha cici ve ucuzları sizlerin olsun... :)

    YanıtlaSil