19 Kasım 2014 Çarşamba

CİVCİV BLUZUM...

Merhaba şekerler. Haftanın bir günü dikiş kursuna gidiyorum. 2 etek diktim şimdiye kadar, sıra bluzda. Ben 2011 Kasım dergisinde yer alan bu tuniği tercih ettim. Bugün kolları takınca bir prova oldum. Sadece kollar düşük, onun dışında dikkatinizi çekerim, kalıbı farklı vermişler. Benim yakam ve resimdeki farklı, ama onlar benim diktiğimi vermişler kalıp kağıtlarında. Bu da çok ilginç, ben biçerken farketmiyorum bile, hocam farketti. Güldük geçtik... :))


Bitince de kombinleyip gösteririm inşallah. Şimdilik hoşçakalın... :)

6 yorum:

  1. supersin masallah merakla sonucu bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sonucu paylaşacağım inşallah... :)

      Sil
  2. bu modeli bende dikmek istemiştim ama yakayı bir türlü anlayamamıştım. neyse bu haliyle çok iyi duruyor. üzerinizde de görmek isteriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, beklemede kalın... :)

      Sil