31 Temmuz 2017 Pazartesi

INSTGRAM HESABIM ve INSTGRAM DONDURMA... (:

Selam herkese... ;)
Uzun zamandır bloğumu canlı tutmaya çalışıyorum, her ne kadar diğer sosyal hesapları daha aktif kullansam da... :) En sık kullandıklarımdan biri de; akıllı telefon rahatlığından dolayı olsa gerek instgram hesabım.  Bu arada takip etmek isteyenler için hesabım: SWOTPISCES

Geçenlerde bir öğrencimden bu hesabın da dondurulabileceğini öğrendim. Facebook hesabımı arada detoks amaçlı dondururdum. Ama instgramda bu özellik yok diye biliyordum. Instgramın fotoğraflarla beyni yorduğunu düşünüyorum, bir bakmışım tanımadığım insanların fotolarına bakıp, yazıları okuyorum. Bu arada yeni bilgiler öğrenme ya da eski dostları görme noktasında faydası az çok olabilir. Yine de arada dondurmak fikrine sıcak bakıyorum... :)


Instgram  hesabınızı dondurdunuz diyelim, tekrar açmak istiyorsunuz. Şifrenizle tekrar giriş yapabilirsiniz. Yalnız bir daha dondurmak istediğinizde bir hafta beklemeniz gerekiyor. Yani Facebook hesabında olduğu gibi Instgram hesabını ardarda dondurma şansınız yok... :)

Bir diğer nokta, hesabı dondurduğunuz zaman bazen fotoğraflarınız gidebiliyor. Geçenlerde hesabı açtığımda 14 fotoğrafım kalmıştı, halbuki 470 kadar fotografım vardı. :)
Şok oldum haliyle, aslında teknolojiye çok fazla da güvenmemek lazım. Mümkünse hard diske atın dursun fotolarınızı... :)
Evet gelelim kaybolan fotolarıma, yazılanlara göre tekrar dondurup '' Ara vermek istiyorum'' (Sanki ilişkiye ara veriyorum...  (;  )  kısmına tıklıyorsunuz, sonra biraz zaman geçip açtığınızda fotolar geri geliyormuş. Birkaç gün sonra dondurma hakkım geliyor, deneyeceğim inşallah... :)) 

Evet bir kez daha, takip etmek isteyen blog arkadaşlarım, aşağıdaki adresteyim, beklerim: 
SWOTPISCES

İlave not: Bu arada yukarıda yazdığım gibi hesabı tekrar dondurdum, ertesi gün açtım. Gerçekten de fotolar geliverdi... :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder