12 Ocak 2011 Çarşamba

PAZAR GANİMETLERİMMMMMM... :)))

Sizi bilmem ama ben şu pazarlara bayılıyorum. Hani ayakkabıdan tutun da, toka, çorap, mutfak malzemesine varana kadar her şeyi büyük bir karla satın alabileceğiniz pazarlar. Hangi bayan sevmez ki? Üstelik bazı pazarlarda kumaş da satılıyor. Giydiklerini ucuza mal etmek isteyenler için bu da harikaaaa... :)))

İşte semt pazarından benim payıma düşenler... :)))

5 parça kumaş 1 TL. Soldaki 2 tane bayağı büyük, sağ üstteki ikisi aynı kumaş, inşallah etek dikmeyi düşünüyorum, hazır bir sürü etek gördüm o tarz kumaşlardan... :)))


Bunları da alttaki 1 tl, üstteki 50 kuruşa almıştım. Etek olma yolunda ilerleyecekler inşallah.... :)))

Simli gri kazağım 5 tl, ponponuna bayıldım... :)))

Bu da 1 tl' ye aldığım gömleğim, şaka gibi... :)))

Bunlar da minik yeğenim için aldığım ganimetler. Mavi ve yeşil parçalar 2 tl, pijama takımı 3,5 tl, çorap 50 kuruş, oyuncak yani zıp zıp diyoruz biz ona 2 tl. :)))

2 çorap 50 kuruş, toka 1 tl.... :)))

PAZARA GİTMEK VE UCUZA BİR ŞEYLER ALMAK, PAHA BİÇİLEMEZZZZZZZ... :)))

19 yorum:

  1. süperrr. bayılırım pazar alışverişine. 50 kuruş, 1 tlye etek sahibi olacaksın ya, yetenekli olmak ne kaa güzel. çok çok uyguna hatta bedavaya almışsın cnm, güle güle kullan inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Şaka gibisiniz ya burada kumaşlar ne kadar pahalı bilseniz.En ucuz 2,5 liradır metresi oda kumaşın yüzüne bakmazsınız astar bile olmaz o denli..İnsanın dikiş dikesi gelmiyor kumaşı astarı düğmesi .....hazır alıyorum ben o fiyatlara..Güzell ciciler çıkacağından eminim kolaylıklar..

    YanıtlaSil
  3. o dediğin küçük çiçekli kumaştan bende birsürü etek ve elbise gördüm çok güzel bir kumaş ama ben bursada bulamadım..güle güle dik ve giy şimdiden

    YanıtlaSil
  4. ah o pazarda olmak vardı.
    ankaranın pazarlarında nerde kumas falan.
    olsa hiç bırakırmıyım.
    özendım gidip kumas alıyım bursa kumas pazarından.
    hazırını alsam daha ucuza gelcek.
    cok sanslısınız cok.

    YanıtlaSil
  5. canım hepsı çok güzel en güzel günlerde kullan kazak gömlek bedava valla:)şansın hep böyle açık olsun....

    YanıtlaSil
  6. bu hangi pazar,ben bu kadar ucuzunu görmedim doğrusu.çok karlı alışveriş olmuş,kolay gelsin.hoşçakal.

    YanıtlaSil
  7. bu pazar nerede böyle yaa. ben de gitmek istiyorum o pazara. ayrıca 1 tl ye aldığın gömlek çok güzel.çok kıskandım şimdi yaaaaaa.

    YanıtlaSil
  8. Bende salı pazarına gidiyorum kadiköyde geçen hafta 20 tl ye 3 metre kaşe kabanlık kumaş aldım biraz öncede teyerlerini bitirdim yarın sınıfta dikeceğim belki bitince resmini çekerim

    YanıtlaSil
  9. ben istanbulda oturup böyle ucuz alış veriş yapanları gerçekten kıskanıyorum.Fiyatlae şaka gibi.Kumaşlar çok güzel bitmişini merakla bekliyorum.Simli kazağınada bayıldım güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  10. SWOTPISCES,ADAMIMSIN..SENDE BENDENSİN..AYNENN BU GÜNE KADAR YAPTIĞIM ELBİSELERİN KUMAŞLARINI PAZARDAN ALDIM.20 KURUŞA BİLE ELBİSE MALETTİM..HARİKA BİRŞEY BU PAZARLARRRR...

    YanıtlaSil
  11. geçen hafta bende pazardan harika kumaşlar topladım dikilmeyibekliyorlar. Seninde dikeceklerini merakla bekliyorum
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. 1 tl ye kumaş mııı. Anam ne kaa ucuuuz.
    Niye burda böyle pazarlar olmuyor ya niye niye niye niyeee :(
    Eteklerini bekliyciz hocum, modelleri nosıl olcak bakalım takipteyim :)))
    Böle ucuza getiriyosun, kendimi çok kötü hissettim :D Ne ka para veriyorum herbişeye.
    Aaah ah.
    Mor renkteki kumaşa bayıldım.

    YanıtlaSil
  13. Cennetmiş o pazar ayol. İnanılmaz gerçekten. Bluz, gömlek çok şık. Bayıldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. yemyeşildeniz: Evet ucuza etek maletmek süper, teşekkürler. :)

    zeynep: teşekkürler, inşallah sizin oralara da böyle fırsatlar gelir. :)

    sewda: teşekkürler, özellikle o çiçekli kumaşı dikmek için sabırsızlanıyorum, tabii vakit bulursam. :)

    kova kadınıyım ben: evet bazen mağazadan kumaş alıp dikmek ya da diktirmek daha pahalıya mal oluyor, sevgiler. :)

    cadı kızın dırdırı: çok teşekkürler, amin inşallahhhhhh. :)

    YanıtlaSil
  15. nazmiye: teşekkürler, bu pazar adapazarında. çarşambaları kuruluyor, özellikle istanbuldan satıcılar geliyorlar.

    rengarenkli: gelin buyrun, yolunuz düşerse, çarşamba günleri adapazarında. :) daha güzelleri sizin olsun inşallah.

    senemcabuk: merakla bekliyorum bloğunuzda görmeyi kabanınızı, demek siz de dikiş konusunda maharetlisiniz. :)

    keskin makas: Çok teşekkürler, ama bu pazar adapazarında. şansa bazen gerçekten şahane kumaşlar oluyor, ben çalıştığım için nadir dikişle ilgileniyorum, ama yine de insan alamadan edemiyor, alınca da hemen dikmek istiyor, sizin gibi profesyonel olamasam da. :))

    YanıtlaSil
  16. yeşilinci: :))))) teşekkürler, benim de öyle oldu, 5 parçayı 1 tl ye aldım, gerçekten şaka gibi. :)

    Nur: teşekkürler, ben de sizin dikeceklerinizi merakla bekliyorum. :)

    umutfak: hocuuu inşallah oralara da böyle fırsatlar gelir, insan gerçekten çok mutlu oluyor, mor rengi ben de çok seviyorum, bakalım ne olacak bundan. :))

    nedret: çok teşekkürler, pazarlar gerçekten çok güzel fırsatlar sunuyor, bluzumu ben de çok sevdim, zaten tezgahta tek o vardı, diğerleri hep başka şeylerdi, ve üstüme cukkk oturdu, sevgiler. :)))

    YanıtlaSil
  17. ahhh beni bulmaz böyle ganimetler ;)))

    YanıtlaSil
  18. Style m: inşallah bulur sizi de . :)))

    YanıtlaSil
  19. GERÇEKTEN ŞAKA GİBİ BU FİYATLARA BÖYLE GÜZEL ÜRÜNLER..HARİKASIN CANIM YA BENİM YERİMEDE AL GİYİN:)ŞIK ŞEYLERE BAYILIRIM...

    YanıtlaSil