25 Şubat 2011 Cuma

SÜSLERİMMM VE ÖDÜLÜMMM...

   Evet sizinle paylaşmak istediğim sevimli süslerim, ne olabileceğini az çok tahmin etmişsinizdir belki.... :)))

Kendileri Zihinsel Engelliler Okuluna katkı amacıyla yapılmışlar, biz de okulumuzdaki arkadaşlar olarak hiç tereddüt etmeden bu yardıma katıldık.


Bunlar buzdolabı süsleri, ama kitap ayracı olarak da kullanılabilir. Çok muntazam yapılmışlar. Ben önce keçe diye düşündüm malzemeyi ama değil, başka bir şey, ama ben bilmiyorummmm. :)))


Bu arada anneanneninemekleri bloğunun sahibesi beni bu ödüle layık görmüş, çok teşekkür ediyorum kendisine. :)

Herkese güzel bir haftasonu diliyorum, sevgiler. :)



9 yorum:

  1. Çok şık ve güzeller. Ellerinize sağlık. Ödülünüz için tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. hakkaten süsler çok şirin ve hakkaten çok muntazamlar...acaba sünger kağıt denen şeyden mi diye düşündüm...insanın bunlara bakıp bakıp yenilerinden yapası geliyor...ödül içinde tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  3. süsler çok güzel ,ödül için tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuşlar:)
    eline sağlık canım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. güzel yürekli arkadasim ellerine saglik cok degerli bir ise katkida bulunmussunuz..

    ödülün icine tebrikler ;)

    mutlu bir haftasonu diliyorum

    YanıtlaSil
  6. Çokkk güzeller.Özellikle yapılış amacı çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. yapılış amacı dahada guzelleştırmış.elıne saglık.tebrıkler canım.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmalarının haricinde nereye gideceğini okuduğumda dahada güzel olduklarını düşündüm.alkışlıyorum seni.

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller ne güzel onlar için birşeyler yapmak...

    YanıtlaSil