18 Kasım 2012 Pazar

GÜNLERDEN GÜN... (:

Bugün arkadaşlarla günümüz vardı. Güldük, eğlendik, mamalar yedik, kısacası güzel ve eğlenceli bir gün geçirdik... :)

Arkadaşımızın bizim için hazırladıkları.. Sırasıyla Oktay Usta'nın sitesinden yardım alarak yaptığı bir hamur işi, mantarlı, biberli bir salata, maklube, kaldirik ve turşu... :)

Sanırım günün favorisi maklubeydi, aslında arkadaşım tencereden çıkarttığında görüntü süperdi, ama gelene kadar yıkılmıştı kulemiz... :))

Gelelim tatlılarımıza, baklavamızzzzz... :)

Diğer bir tatlımız, altı irmik tatlısı, üstü de kabak tatlısı karışımı... :) 

Arkadaşımızın emeklerine sağlık... Sahip olduklarımız için Allah'a şükürler olsun...  
Bu arada hepinize hayırlı bir hafta diliyorum şekerler...

22 yorum:

  1. Dokturmus arkadadiniz. afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  2. Allahııııııım şu maklubeyi yemek bi nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zor değil canım ya, denenebilir bence...

      Sil
  3. Ayyyyyyyyyyy maklubeeeeeeee!başlı başına şahanedir yaaaa...Denesem mi diye düşünmüyorum değil?

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyorlar... afiyet olsun...
    kaldirik nasıl bişey merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşkler, sağolun. Kaldirik bir sebze, değişik bir tat, ben çok sevemedim aslında, ama bayağı fanatikleri var...

      Sil
  5. AFİYETLER OLSUN HERŞEY ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  6. hepsi harika canımarkadaşının ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. herşey çok güzel görünüyor...
    sofraya bayıldım...
    emeği geçen herkesin ellerine sağlık...
    size afiyet olsun canım...

    YanıtlaSil
  8. bende geldim çayım elimde oturdum soraya:))))

    YanıtlaSil
  9. merhabalar uzun zamandır sessiz takipçinizdim artık izleyiciniz oldum.Yiyecekler süper görünüyor özellikle maklube :))
    bende beklerim bloğuma http://smslescol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz, ne iyi ettiniz de geldiniz, uğruyorum hemen... :)

      Sil
  10. OOOO ORADA OLMAK VARDIII...NEIFS BIR SOFRA..ELLERINE EMEKLERINE SAGLIK OĞRETMENİM:)))))))))

    YanıtlaSil