28 Temmuz 2018 Cumartesi

SEVİMLİ VE DOĞAL HEDİYELER...(;

Bu ara sürpriz hediyelerle karşı karşıyayım. Hediyenin sürpriz olanı çok güzel oluyor. Bir de böyle bahçeden, doğal, el emeği olunca tadından yenmiyor... :))

Kırklı yaşların başında bir öğrencim var. Çok ama çok hevesli. İngilizce öğrenmek çok istiyor. Mücadele etmesi gereken bir hayatı var. Gayreti kesinlikle takdire şayan. Kısa sürede güzel bir enerji yakaladık dersler konusunda. Ders öncesi pat diye önüme bırakıyor sevimli hediyelerini. Şeftaliler kendi bahçelerinden, kahveyi de anneciği taaa Bulgaristan'dan getirmiş. Üzerinde ufak bir ametist taşı iliştirilmiş. Kahve içerken fincan tabağıma koyup, pozitif enerji yükleyeyim... :)))

Yine bir gün bahçeden topladığı salatalıklar, ayrıca İngilizce pratik yaparken simit ile tost yapmayı sevdiğini söylediği domates-biber sosu. ''Size de getiririm hocam '' derken öylesine dediğini düşünmüştüm... :))

veeeeee bileklik yapmaya özenen, pazardan annesine 5 poşet boncuk aldıran ve bu işe sıkı bir giriş yapan yeğenin şahsıma gönderdiği aşırı emek içeren bilekliği... :))) Peki hediye paketinin üstündeki nota ne demeli. Benim o... :)))

12 yorum:

  1. ha haaaa çok tatlı, gülnur teyzeniiiiin :) yaa, simitle tost mu yapıyomuş, yani simitin içine sos koyup tost makinasında mı yapıyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett çok tatlı teyzesi. (;
      Sanırım sos içine koyup yapıyor peynir de olsa gerek... (;

      Sil
  2. Ben de 40 lı yaşların başındayım ve ben de İngilizce öğrenemiyorum ama siz başarılı bir öğretmensiniz ki bu cici hediyeler gelmiş

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ya insanların bu yaşta öğrenme hevesleri beni çok mutlu etti

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne güzel ne şirin hediyeler bunlar.

    YanıtlaSil
  5. O enerji buraya kadar geldi. Kalkıp felsefe derslerime bir bakayım en iyisi ...

    YanıtlaSil
  6. Yaa hemşehrim diye demiyorum(kahvenin Bulgaristan'dan gelmesinden yola çıkarak) yaş kaç olursa olsun öğrenmek ve çalışmak konusunda her zaman mücadeleciyizdir :)
    Tabi senin güzel enerjin öyle güzel geçmiş ki böyle hediyelere boğuyor teyze,sevgiler..
    Notu görene kadar kız yeğen diye düşünmüştüm,aferin Eren'e

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)) evet kesinlikle çok mücadeleci kendisi. Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil