26 Ağustos 2018 Pazar

ŞAHSİYET, DİZİ TAVSİYE...

Bir kaç ay önce bir arkadaşımın tavsiye ettiği diziyi izlemek ve bitirmek ancak nasip oldu.

Başrollerinde Haluk Bilginer oynuyor. Tek kelimeyle oynamıyor, yaşıyor bence. Normalde de iyi bir oyuncu olduğunu düşünmüşümdür, ama bu dizi ile kesinlikle zirvede oyunculuğu. 

'' Agah Bey emekli bir adliye memurudur. Kendine ait evinde kedisiyle yaşar. Kedisine mama vermeyi unutur ve alzheimer teşhisi ile hayatı altüst olur. Gittiği doktor hayatta ertelediği şeyler varsa yapmasını tavsiye eder. Agah Bey de önceden aklında olan ama bir türlü cesaret edemediği şeyleri yapmaya karar verir ve olaylar başlar. ''

Dizi Türk dizisi standartlarına göre çok çok iyi. Tabiki de eleştirilecek noktalar var, ama genele bakılırsa övgüyü hakediyor. Ben 12 bölümü çok kısa sürede bitirdim. Sürükleyici, ama arada akmadığı yerlerde yok değil. Bir de keşke özümüze geri dönebilsek, başka ülkelerin kendi yaşam tarzlarından kaynaklı detaylar olmasa. Eleştireceğim bir kaç detay. 

Dizinin tamamında çok ince mesajlar var gerçekten hak vereceğiniz. Toplumsal konulara parmak basıyor. Arada sizi şaşırtıyor. Görüntü kalitesi, müzikler hepsi yerinde. 10 üzerinden 9 diyorum... :)

Dizi arayışında olanlara tavsiye ediyorum, şimdiden iyi seyirler... :)

6 yorum:

  1. Bu diziyi bir süredir izlemek istiyorum, ancak fırsat bulamadım. Bana tekrar hatırlatmış oldunuz, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de öyle olmuştu. Şimdiden iyi seyirler...:)

      Sil
  2. erkenci kuş izliyom ben deee :)

    YanıtlaSil