16 Aralık 2013 Pazartesi

SON ZAMANLARDA...

Herkese merhabalar. Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle uzun süredir yapmadığım son zamanlar postu ile karşınızdayım. Umarım hepiniz iyisinizdir şekerler... :)) Ben bu aralar ne mi yaptım... :))

Son zamanlarda bol bol İtalyanca çalıştım, karşılığını da gördüm. İlk sınav 96, ikincisi 100... :)) İngilizce İtalyanca yanında çok kolay bir dil, öğrenemiyorum diyenlere duyurulur... :))

Pazar ganimetlerinden pazarcı gömleğim, sıkı bir pazarlıkla benim oldu... :)) Çok severek de giydim kendilerini... :))

Çarşamba günlerim malum boş. O gün de burada kar yağmıştı. Evden çıkamayınca kendimizi yemeğe verdik. Ablamların yaptığı çarşaf böreği. Ayrıntılı tarif blogda mevcut, duyurulur... :))

Öfkemi kontrol etmek için kendime kitap aldım. Şaka şakaaa... :)) Yazarı Mehtap Kayaoğlu, sevdiğim bir psikolog. Aynı zamanda kardeşi Sefer Kayaoğlu ile bir radyoda program yapıyor alanı ile ilgili. Kitapçıda bir tek bu kitabını bulabildim. Herkesin okuması gereken güzel bir kitap...

Son zamanlarda en çok güldüklerimden. Dersaneler kapanıyor olayını yanlış anlayan bir grup öğretmen... :)))

Bol tebessümlü bir hafta olsun, hepinize sevgiler... (:


3 yorum:

  1. Allah iyiliğini versin emi :))) sabah sabah beni kahkahayla güldürdün :))
    Artık öfkelenince bu yazını hatırlarım, gülmeye başlarım..;)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. harika dersane şeysiiii
    böyle kapanacaksa kapanmasın....

    YanıtlaSil