11 Kasım 2018 Pazar

YENİ ELBİSEM...

Evet selamlar. Bakalım ne var ne yok bu taraflarda... :)

 Bu yıl kursta diktiğim elbisem. Tam hayal ettiğim gibi... :)

 Kitap yurdundan sipariş ettiğim kitaplarım. Okunmaya başlandılar bile... :)

Damarıma işleyen kitaplardan. Kah güldüren, kah ağlatan. Seviyorum bu kadının tarzını... :)

Geçenlerde ödevini yapmayan ve özür dileyen öğrencimin mektubu. Bu erdemi herkes gösterebilse ne güzel olur... :))

Bu da burada dursun. Anlamlı bir söz olaraktan.. :))

En kısa zamanda görüşelim arayı uzatmadan. :)

8 yorum:

  1. Ne güzel böyle yeteneklerin var. Ben düğmeyi zor dikiyorum :) İyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de zamanla gelişti. Herkes yapabilir az çok. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Elbise süper. Kitabı not alıyorum

    YanıtlaSil
  3. şermin yaşar tavsiye ediyo musuuun :)

    YanıtlaSil
  4. Keyifli okumalar, öğrencinizin ince davranışı çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil