27 Mart 2019 Çarşamba

HABERLER, HABERLER... :))

Merhaba sayın okuyucu, biliyorum arayı açtım. Mazeretim var, açıklayabilirim... :))
Günler yoğun, bu sene daha da yoğun. Günlerin nasıl geçtiğini anlayamiyorum. Yaş kemale erdikçe zaman daha mı hızlı geçiyor nedir? :)



Malum 16.03 benim doğduğum gün olunca, benim sevdicekler sürpriz balonlar, konfetiler hazırlamış sağolsunlar... :))  İnsan ne kadar yaş alsa da mutlu oluyor hatırlanmaktan, sağolsunlar... :)) 

Bu da sürpriz yumurta, ay pardon hediye.:))
 Ah ki ne ah, en zayıf olduğum noktadan vurdunuz beni... :))

Hiç beklenmedik bir anda, bir öğrencimin uzattığı hediye paketi ve içinden çıkan ve beni benden alan sözler. Ahh kıymet bilenler ve o kıymete layık olabilme duası, her daim... :)

Ne demiştik '' Ona küçük sürprizler yapın''. Sendromsuz pazartesi için bkz. ÜST FOTO... :))

 Halk Eğitim bünyesinde geçenlerde açılan ''Ahşabın Esvabı'' adlı sergiden sadece bir kare. O gün yoğun olduğum için şartları zorlayarak gitmiştim. Ama iyi ki de gitmişim. O kadar farklı ve emek verilmiş ürünler vardı ki bayıldım. Özellikle geri dönüşüm ürünleri bol rakamlı marka ürünlere taş çıkartıyordu. :)) 

Ablamın kahvaltı gününden bir kare. Yumurta le yapılacak alternatif bir çeşit. Yumurta kapama. Tavsiye edilir. Tarif çok basit. Yumurta haşlanıp, ikiye bölünüp terayağda çeşitli baharatlarla bir kaç dakika pişiriliyor. İşteee bu kadar... :))

Benden haberler bu kadar şimdilik. En kısa zamanda görüşmek üzere, esen kalın... :))

6 yorum:

  1. In the heart of the person who love you, you have a beautiful place. You are very lucky. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) and you understand how I give value to you... I am lucky. Fortunately...

      Sil
  2. Nice senelere sayın hocam.

    YanıtlaSil
  3. oleey oleeey nice senelere bol bol enerjiiiiii bol bol neşee bol bol huzuuur :)

    YanıtlaSil