3 Mart 2019 Pazar

TASARIM EŞOFMAN TAKIMLAR... :))

Dikişe başladığımdan beri belli şeyleri iyi öğrenmeye çalışıyorum. Mesela geçen yıllarda kap, yelek, elbise konusunda bayağı bir tecrübe kazandım. Bu yıl da eşofman takımlara taktım... :))
Bakalım neler tasarlamışız... :)

Bu polar kumaşı pazardan 10 tl ye aldım. Önüne ne yapsak, nasıl renklendirsek diye düşünürken, evdeki alttan açılamayan fermuarlar geldi aklıma. Değerli hocam sağolsun, böyle bir fikir önerdi ve denemeye başladık. Sonuç aliyyül ala... :))
Bu arada inanılmaz bir dokusu var kumaşın, çok rahat...

 Bu kumaşı yine pazardan 3 adet 5 tl ye buldum. Aynı tezgahtan, 1 hafta önce de siyah çelik triko parçalarını 1 tl ye almıştım. Hemen kombin fikri aydınlandı zihnimde. Uzun zamandır öndeki gibi bir model düşünüyordum. Kumaşlar da parça parça olunca eklemek şart oldu ve taaa taatammm böyle bir model, arkada da siyah düz bir parça detayı var... :))

Veeee taze taze biten tişörtüm. Kırmızı kumaş akşam pazarından 1 tl ye alındı. Yumuşacık bir kumaş. Ribanaları da yine pazardan buldum. Ütü ile yapıştırılan süsle de bütünleşince harika bir parça çıktı ortaya. Çok az maliyetle... :))

Üretmek gibi insanı rahatlatan bir şey yok sayın okuyucu, hele sürekli tüketmeye alışınca. Siz neler üretiyorsunuz bakalım, var mı sizin de kafanızı dağıtan hobileriniz?

Hepinize güpgüzeeel bir hafta olsun. Sevgileeer... :))

21 yorum:

  1. valla muhteşem olmuşlar maşallaahhhhhh ya hangi pazar bu buralarda yok öyle şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bu pazar Sakarya Carşamba pazarı. Bekleriz. :)

      Sil
  2. Kolay gelsin :)
    Ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Tabiki de ziyaret ederim sayfanızı.

      Sil
  3. Bir dönem halk eğitim biçki-dikiş kursuna gittiğimde, parça kumaş tezgahlarının en iyi müşterisi olmuştum sanırım :))) O geldi aklıma şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy siz de mi. :) o zaman anlarsınız bu duyguyu... :))

      Sil
  4. Hocam hepsi harika ama 1. az ara farkla birinci. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi diyorsunuz, o biraz orijinal oldu bence de. Çok teşekkürler...

      Sil
  5. Hepsi ayrı güzel, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten kumaş pazarları güzel oluyor..:)

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuş valla artık senin sergi açma zamanın veya butik açma zamanın gelmiş ��
    Funda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ayy Funda Hanım siz buralara uğrar mıydınız? Çok teşekkürler. :)

      Sil
  8. sen bu derslere de gir oluyo yaa kurslaaar :)

    YanıtlaSil
  9. Waaooww yine marifetlerinizi en mükemmel şekilde sergilemişsiniz... Eminim ki,kendi tasarladığını dikip giymek kadar havalı bir şey yoktur sizin için :)) Hepsi birbirinden güzel, güle güle kullanın... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It is very easy :))
      Again, you show your skills in the most perfect way... For you, there is nothing as cool as sewing and wearing the outfit you designed yourself. :)) They're all so nice, enjoy it!... :))

      Sil
    2. That's it. Thank you honey... :)

      Sil
  10. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık,bende bir zamanlar gitmiştim dikiş kursuna güzel şeyler dikmiştim.Bayıldım eşofmanınınıza iyi günlerde kullanın.❤ Takipteyim😊 Bende bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Her zaman beklerim. Sevgiler.

      Sil