9 Nisan 2020 Perşembe

KARANTİNA DİKİŞ GÜNLERİ... :)

Malum karantina günlerinde boş durmak olmaz. Yaptığım aktivitelerimden biri de dikiş, hiç şaşırmadınız eminim... :)))

 Benim klasik alt üst takımlarımdan. 4-5 adet kumaş bulmuştum tanesi 1 liraydı. Ne yapsam diye düşünürken böyle bir takım çıktı ortaya... :))

Bu eşofman takımım da karantina öncesi bitenlerden . Önüne fermuar çalıştım, ön yargılıydım ama beni çok zorlamadı. Önünde çok gözükmese de kanguru cep var. Yanlara da incili süs şeritler almıştım, onları diktim. Karantina öncesi son günde giymiştim. 

Güzel günlerde diktiklerimizi, huzur ve sağlıkla giymemiz ümidiyle...

8 yorum:

  1. elinize sağlık hocam, üretmeye devam.

    YanıtlaSil
  2. elbisen çok guzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim arkadaşım...

    YanıtlaSil
  4. tesadüf gördüm blogunuzu, 1 lira derken kıskandırdınız şimdi beni istanbuldasınız muhtemelen, biz uzaktakiler 1 lirayı 5 10 lirayı rüyamızda görürüz anca, güzel görünüyor sağlıkla giyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, İstanbul değil ama yakınız Sakarya.

      Sil