11 Kasım 2020 Çarşamba

SAKARYA ATLI SPOR KÖYÜ

 

Evet uzun zamandır mekan tanıtımı yapmamışım sizlere. Malum pandemi olunca zaten çok mümkün değil kalabalığa karışmak, en azından benim açımdan... :))  Ama az insan çok huzur diyorsanız sizin için ideal bir yer olabilir. 

Mekan Sakarya Kazımpaşa' dan ilerleyince düzzzz gidip navigasyonla bulabileceğiniz bir yer. Biz konum bulamayınca sağolsunlar, aradığımızda yardımcı oldular. Merkezden 20 dk mesafede diyebiliriz.

Açıkçası doğa ve sohbetin tadını çıkarmak için çok fazla fotoğraf çekmedim. Ama şöyle yeşile doyabileceğiniz bir yer arıyorsanız, doğru yerdesiniz. 
Ne yer, ne içilir derseniz. Kahvaltı serpme şeklinde var.(60 tl)
Biz cafe bölümünde el açması gözleme yemeyi ve çay içmeyi tercih ettik.
Bir gözleme ki çok lezzetliydi, 2 çay 25 tl bir fiyat ödedik. 
Ayrıca sanırım et, köfte, sucuk tarzı alternatif yemekler de var. 
Ve kalmak için pansiyon kısmı da var. Arayıp bilgi edinebilirsiniz.

Şöyleeee taaa Mart ayında bitirdiğim gerek pandemi, gerekse zamanı geçtiğinden giyemediğim yeni cicimle poz vermesemiydim. Detaylar başka bir postta gelsin ama acaip içime sinen bir parça oldu. 
Ellerime sağlık... .))

Not: Bu arada mekanda mescit sorduğumda olmadığını söylediler ev alternatif de sunmadılar. Böyle kocaman bir alanda bir mescide yer açabilirlerdi diye düşünüyorum. Bu da bir eleştiri olsun... :)) 

6 yorum:

  1. ayyyy ankara atlı spor kulübünü gördüm. nefis bir yerdi, yemekler de güzel oluyo ayrıcaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo bak oraya da giderim inşallah ben de... :)

      Sil
  2. Güzel bir yermiş. Pardesü de gayet şık duruyor. Hem renk uyumunda gayet güzel. Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çok güzeldi canım, atlar vardı. Seninle de gideriz inşallah...

      Sil