28 Kasım 2020 Cumartesi

TASARIM TAKIM

Selamlar hepinize. Bu süreçte madem evdeyiz, o sebeple boş durmuyoruz değil mi? :))

Ben şahsen bol bol dikişe vakit ayırdım, özellikle bir hafta ara tatilde. İşte diktiğim spor takımım. Aldığım az kumaşları değerlendirdim ve bir takım ortaya çıkardım. Özellikle kırmızı ve beyaz desenli bayağı az olan kumaşlardı. İyice hesap kitap yapınca böyle bir model çıktı ortaua. Beğeninize sunuyorum. 

Kalıp klasik reglan kol kalıbı . Alt pantolon ise benim artık klasikleşen kalıbım.
Böyle bir de arma koydum, ama henüz dikmedim. Armalı mı armasız mı olsa karar veremedim. Bakalım bir oylama yapıp ona göre diker ya da dikmem... :))

Bir sonraki etkinlikte buluşmak üzere hoşçakalın... :))


16 yorum:

  1. eline sağlık gerçekten çok güzel olmuş.emek verilen özenilen her şey güzel olur zaten. keyfle giymeni dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bloğuma hoşgeldiniz... :)

      Sil
  2. armalıııııı hocaaam :)

    YanıtlaSil
  3. El emeği göz nuru bir takım ortaya çıkmış. Tebrikler. Güle güle giyin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hoş geldiniz bloğuma...

      Sil
  4. Merhaba teyze bence armayı dikmelisin çok güzel olmuş.
    Yeğenin Ahmed Eren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim, sen öyle diyorsan öyle yaparım. Çok teşekkürler, öpüyorum.

      Sil
  5. bu yazını son yazıma koydum teyzeeee hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Gayet güzel bir çalışma olmmuş elleriniz sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bloğuma hoş geldiniz.

      Sil
  8. Çok güzel olmuş!! 🤩🤗🤗🤩

    YanıtlaSil