3 Ocak 2021 Pazar

ÇAKMA PROFİTEROL

Merhaba sevgili okuyucularım . Bugün sizlerle çok pratik bir tatlı paylaşacağım. Eğer profiterol yapmaya üşeniyorsanız işte size çakma profiterol. Evet işte tarifi:


Bir yumurta, bir bardak un, yarım bardak şeker, bir paket vanilya ve bir kilo süt ile bir krema hazırlıyoruz. Kremayı 1-2 dakika soğutup içine bir paket kedi dillerini kırıp atıyoruz. (Benim kedi dili paketimde 24 adet vardı ve ben hepsini kullandım ve dörde bölerek kremaya ekledim.) Bu karışımı isteterseniz kare borcamda, isterseniz dikdörtgen borcamda hazırlayabilirsiniz. Üstüne hazır çikolata sosu yapıp döküyoruz. Sonuç kesinlikle mükemmel :) Orjinal profiterolü aratmayan bir tarif. Eminim beğenirsiniz.


NOT: Bu postu yazan biricik yeğenim Ahmed Eren'e çok teşekkür ediyorum. O da bu tarife bayıldı. 

8 yorum:

  1. Tarif lezzetli görünüyor deneyeyim evdekiler sever kesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tavsiye ederim, inşallah seversinşz... :)

      Sil
  2. Teyze gerçekten çok güzel olmuştu.Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun tatlım benim. Ben tekrar yaparım...

      Sil
  3. heeey saaol en sevdiğim şeylerden :) ahmed ereni de yorumlardan tanıyooz :)

    YanıtlaSil
  4. aa kolaymış bu yaparıım sağool :)

    YanıtlaSil