15 Ocak 2021 Cuma

FERMUAR DETAYLI TUNİK

Evde kaldığımız şu günlerde özellikle hafta sonları aktivitelerimden biri dikiş dikmek. Pazardan aldığım beyaz penye kumaşı biraz renklendirmek istedim. Evde altı açılmayan fermaurlar '' biz ne güne duruyoruz'' dediler... :)))


Kalıp klasik reglan kol kalıbı. Kollarına ve altına kumaşın kendisinden ribana kullandım. Fikir olsun, evde fermuarlar varsa ve de kullanılmıyorsa bu şekilde değerlendirebilirsiniz.

Bu arada burada sulusepken kar yağmaya başladı. Çok az olsa da mutlu etmeye yetiyor insanı. Hepinize huzur dolu bir hafta sonu diliyorum... :)

4 yorum:

  1. sağlıkla giyin tuniğinizi çok güzel olmuş, başka bir blogda tesadüf gördüm blogunuzu, hala aktif blogcu görmek güzel, biraz gezindim dikişlerinize bayıldım, okullu eski bir dikişci olarak artık kendime dahi dikmesemde ortaya çıkarılan güzellikleri beğenerek izliyorum.. sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ne iyi ettiniz de geldiniz, beğenmenize sevindim... :))

      Sil
  2. Harikaa, elinize sağlık sayın hocam.

    YanıtlaSil