13 Mart 2012 Salı

KISA KISA 2... :)

Evettttt bir kısa kısa postumuzla daha karşınızdayız... :)) Umarım hepiniz iyisinizdir.... :) Ben bu akşam, aşağıda gördüğünüz tatlıyı yapmakla ve cevizleri ayıklamakla meşguldüm.

Ara ara ceviz ayıklamak ve kavanoza koymak rahat oluyor. Sabahları tüketiriz biz genelde, ceviz özellikle peynirle yendiğinde en faydalı olurmuş. Bilginize efendimmm... :))

Aslında ceviz ayıklanma sebeplerinden biri de, yukarıdaki tatlının evdeki son ayıklanmış cevizleri tüketmesi... :) Kıbrıs tatlısı, önceden yayınlamıştım, merak edenler TIK TIK.


Efendim bunlar da ne demeyin, malumunuz plastik kaplar. 2 yaşındaki minik yeğenimin oyuncakları... :))) Evdeki çamaşır leğenlerimize gece gece el konulunca, dedemiz torununa bunları almış oynasın diye... :))) Sevinçten deliye dönecek bunları görünce... :))

Evettt arkadaşlar son olarak da bugün aldığım bluzum. Bir ay kadar sonra kuzenimin düğünü var. Kıyafet arayışı içerisindeyim. Bu bluzu alternatif olarak aldım, pek kokoş, modeli belli olsun diye iyice kolları açtım. Üstte çok daha güzel duruyor. Puane marka, muhakkak duymuşsunuzdur, fiyatı da 20 tl... :))) Şimdi altına etek uydurmam lazım. Ne renk olabilir, fikirlerinizi bekliyorum canlar... :)

Şimdilik ben kaçaaarrr, sevgiyle kalın... :)

9 yorum:

  1. Kıbrıs tatlısına bende ara verdim bu ara iyi hatırlattın canısı.Bluza bayıldımmmm...altına renk?Valla bulamadım şimdi ama birçok koyu renk olur gibi..

    YanıtlaSil
  2. ben griyle pembe tonlarının uyduğuna inanıyorum,siyah da olur tabi..çok şık olursun inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. kıbrıs tatlısı benim bildiğim gürcü tatlısıyla aynı sanırım ellerine sağlık bende çok severim..bluzunun rengi açık kahve sanırım altına bordo bir etek olabilir diye düşünüyorum güle güle giyin sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ayyyy bluza bayıldımmm.tam benlik..umarım gönlüne göre bir etek bulursun sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel. Herkesin zevki başkadır ama bluzun hareketliliğine göre sanırım sade bir etek onu iyi tamamlayacaktır. Benim diğer dikkat ettiğimse krem renginin soluluğunu alacak br renk olurdu. :)

    YanıtlaSil
  6. çoook güzell tatlımm bluzun:)
    koll detayına bayıldımm..
    altına pudra pembesi bir etek nasıl olıuracep?:)
    alternatifleri yanyana koyup denemelisin bence tatlım.
    bu arada,kuzucuğa alınan leğenleri kıskandımmm kii benn:)))
    çokk ciciler..
    öpüyorum canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. hımmm kısbıs tatlısını denemek lazım .bluz güzelmiş,güzel günlerde giyin,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bluzun rengi tam olarak ne? pudra rengi tonlarında mı yoksa sütlü kahve gibimi. Ama her halükarda siyah sade bir etekle nefis olcaktır :) Siyah kurtarıcı malum :)
    Kaplar bu arada renk renk ne hoşş.. :)))

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar fikirleriniz benim için çok değerli çok teşekkürler, bluzun rengi sütlü kahve gibi... :)

    YanıtlaSil