17 Mart 2012 Cumartesi

KISA KISA 3... :))

Ben bu kısa kısa postlara alıştım valla, napayım zevkli oluyor kısa kısa... :))) Umarım hepiniz iyisinizdir, ben iyiyim çok şükür. Bu aralar günler yoğun, haftasonları da doldu. Bir üniversite yurdunda kurs vermeye başladım. Zevkli gidiyor şimdilik, öğrenmek isteyenlerle ders işlemek gerçekten çok zevkli... (:
Neler var bakalım kısa kısa...(:

Semt pazarından aldığım yumurta dilimleyici ve mutfak makası... 1 tl, çeyiz niyetine... :)))

Saklama kaplarım, inanın rengi tam çıkmamış ama mor olan en küçük kap için aldım desem yeridir... :) İndirimde idiler, 18 tl...

Arkadaşa ısmarlanan meyve kokulu el kremi, evde bir sürü krem var ama yine de ısmarladım. Fiyatı 2.90 tl...

Bimden aldığım abur cuburların son kalanı, çocukluğuma dönmek istiyorum sanırım... :))

Okumakta olduğum kitap. Yazarına bayılıyorum... Çok hoş, çok akıcı bir konuşması var Nevzat Tarhan'ın ve de işinde çok iyi bence...

Ablamın bitirdiği eteği, benden önce davrandı valla. Benim kumaş hala bekliyor, hangi kumaş mı... TIK TIK... :)

Bugün sosyete pazarından alınan eteğim, piliseli. Ben severim böyle pileli, piliseli etekleri. Fiyatı da 10 tl... :)) 

Şimdilik bu kadar şekerler, bir dahaki kısa kısa postlarımda görüşmek üzere sağlıkla kalınnnnn... :)

10 yorum:

  1. kısa kısa postlarını bende çok seviyorum, herşeyi toplu görmek daha keyifli daha iyi oluyo, saklama kapları çok iyimiş :)

    YanıtlaSil
  2. cecilia: aynı fikirdeyiz o zaman, çok teşekkürler, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. ablanın etegı cok güzel olmuş cnm,bende böle kısa post sunuyorum hem sıkmıo insanı bence daha güzel bölesi..
    Bu arada işinde hayırlı olsun cnm..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Piliseli eteğinin morlusu da bende var :) Bende çok seviyorum o eteğimi. Ama tüylendi biraz :/ Ablanın eteğine bayıldım zaten. Senin diktiğin eteklere çok özeniyorum ben ya :) Keşke bende bilsem dikmeyi..
    Celibomda almış bak yaaaa :)) Afiyet olsun.
    Diğer aldıklarını da güzel ve mutlu günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler şeker, ben de senin yaptığın pastalara bayılıyorum mesela... :)

      Sil
  5. öncelikle kaçırdığım postu okudum ki,her bişeyciklerinden haberim olsun canım kardeşimin:)
    çeyiz cicilerin çok hoşş..
    güzel günlerde kullanabilmen dileğimle caınım..
    eteğine bayıldımm...
    hemde bu fiyata,ve pliseli...
    nerde kuzum bu sosyete pazarı?
    bu pazarcılar antalya,ya da gelse,;))
    sağlıkla kullan canım..
    baki muhabbetlerimle..:)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler, yorumlarınızı görmek beni çok mutlu ediyor, bizim pazar Sakaryada, gelirseniz beklerim. sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullan şeker ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler şeker, Arman'ı öp benim için...:)

      Sil