4 Eylül 2012 Salı

BUGÜNLERDE... :)

Eylül itibarıyla çalışma hayatı başladı. Dün toplantımızı yaptık, ilk gün kombinimi paylaşayım sizlerle. Hazır çoktandır kombin postu yapmamışken... :)

Bluzu ve çantayı birkaç post öncesinde hatırlarsınız. TIK TIK
Pantolon: Kotondan, paça kısaltma işlemi için TIK TIK
Ceketi birkaç yıl önce İstanbul kaçamağımda almıştım Atalar mağazasından.
Ayakkabı burada yok, ama şunu giydim. TIK TIK


Bu sabah erken kalkıp bizimkilere hamur kızartayım dedik, özlemişim hamur kızartmasını...

O kadar yemişim ki, akşam yemeği vakti geldi hala aç değilim... :)


Veeeeee günün en güzel sürprizi, eve geldiğimde dolabıma konmuş bir paketti... :)

Tozpembe.net  bloğundan kazandığım hediyem elime ulaştı. Çok teşekkür ediyorum kendisine... :)

Hediyemi merak edenler olabilir, bir adet saç şekillendirici... :) Aynı zamanda bir düğmesiyle saç düzleştiricisi de oluyor, çok fonksiyonlu anlayacağınız... :))

Şimdilik bu kadar, en güzel paylaşımlarda buluşmak üzere, hoşçakalın şekerlerrrrr... :)

Not: Bu arada, bir alt posttaki çekilişime bekliyorummm kızlarrrr... :)

21 yorum:

  1. harika ,başarılı bir yıl diliyorum..kombin her zaman olduğu gibi yine yine çok hoş....sevgiler

    YanıtlaSil
  2. canım kombinin de hediyende çok güzel ..iyi günlerde kullan..başarılı güzel bir yıl diliyorum ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Yeni eğitim dönemi hepimiz için hayır olu inş canım..
    Hediyen de pek bi güzelmiş keyifle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler fıstıklar, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  5. canım kombinin çok güzel olmuş...
    demek iş hayatın başladı hayırlı olsun canım...
    Allah kolaylıklar versin...
    hamur kızartmasını görünce bak şimdi benimde canım çekti...
    haftasonu kahvaltısı için mutlaka yapmalıyım :))
    amanın hediyende hediye paketinde çok güzel...
    iyi günlerde kullan tatlım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler şirinecim, böyle her ayrıntıya tek tek yorum yapmana bayılıyorummmmm... :)

      Sil
  6. kombinin çok hoş olmuş canım:-)
    iş hayatın da hayırlì olsun bu arada.
    sevgiyle kal canım.

    YanıtlaSil
  7. Canim hayirli olsun yeni okul yilimiz. kombin guzel ama o bişiler de ayri bir guzel. bizim sivasta o hamur kizartmasina bişi deriz de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bişiyi ben de duymuştum, çok tşkler, sevgiler... :)

      Sil
  8. Yeni dönem hayırlı olsun canım ;) hamur kızartması epeydir ben de yemedim bi ara yapmak lazım ;) afiyet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet özleniyor uzun zaman yenmeyince... :)tşkler...

      Sil
  9. Elbisenizi çok beğendi, kombinniniz uyumlu olmuş..Uzun aradan sonra işe dönmek hem özlenir hemde gitmesi zor gelir herhalde..:)Hamur kızartmasını benimde canım istedi, napıcam şimdi..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler. Hamur kızartması aslında zor değil, ara ara yapılabilir...

      Sil
  10. öncelikle hediyen hayırlı olsun çok güzel bir ürünmüş.kombininde çok şık.umarım bu dönem ki çalışma hayatın gönlünce geçer sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bi yerden tanıdım bu ürünüüü:) Hayırlı olsun canım:) İş hayatındada başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, bir kez daha... :)

      Sil
  12. Kahvaltıyı çoktan ettiğim halde hamur kızartmalarını -biz pişi deriz- görünce yine acıktım :)

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil