6 Eylül 2012 Perşembe

ATIK YAĞLAR...


Çevre konusunda az çok duyarlıyımdır. Bildiğimiz ama, ayrıntılı çok yoğunlaşmadığımız bir bilgidir belki de. İşte ayrıntılarıyla yağlarımızı neden çöpe atmamamız gerektiği. 


1 litre atık yağın lavabolara dökülmesiyle 1 milyon litre içme suyunun kullanılamaz hale geldiğini biliyor muydunuz?

Atık yağlarınızı biriktirin. En az 5 litre olunca ‘Alo Atık Hattı’nın 444 28 45 nolu numarasını bir yere özenle kaydedin. ATIK numarasını arayıp adres verin. Evinizden gelip alıyorlar. Tavada kalan yağı da peçeteyle silip, çöpe atın. UNUTMAYIN!!!

Lütfen ciddiye alalım iyiliğimiz için...

8 yorum:

  1. Bunu yaymalıyız.Hepimiz bu konuda bilinçlenmeliyiz diyorum.Güzel faydalı paylaşım için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. sana kesinlikle katılıyorum. ayrıca ben onla uğraşamam diyen olursa etrafınızdaki lokantalara da bırakabilirsiniz çünkü onlar çevre mevzuatı nedeniyle belli miktarlarda atık yağlarını biriktirip geri kazanıma vermek zorundalar. ben biriktirip iş yerimin yemek firmasına veriyorum sürekli inanın çok zor bişey değil...

    YanıtlaSil
  3. bende elimden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum ve bu konuda herkesin duyarlı olması gerekiyor,paylaşım için çok teşekkürler.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. yaklasık 3 senedır bızde boyle yapıyoruz ....harıka bır post:)) herkese ornek olsun..sevgıler

    YanıtlaSil
  5. herkesi duyarlı olmaya davet ediyorum...
    bu çok öenemli...
    telefon nosu verdiğin iyi oldu canım...
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler şekerler yorumlar için, sanırım çoğumuz bu konuda hassasız...

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle katılıyorum.Bu tür şeyleri sık sık paylaşmalısın.Ben de bloğumda fazlaca yer veriyorum.Sonuçta doğal kaynakların da belirli bir gün tükeneceği bir gerçek.Bile bile kendi dünyamızı mahvetmenin,cahilce şeyler yapmanın lüzumu yok.Bilinçli olalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya, aynen. İmkan oldukça paylaşalım canım hep beraber... :)

      Sil