7 Eylül 2012 Cuma

GÜNLERDEN BİM GÜN... :)

Her perşembe gazeteden Bim reklamlarına bakıp, alabileceğim ürünler var mı diye kontrol ederim. Bu haftada okulların açılmasından kaynaklı, bol kırtasiye malzemeli bir reklam vardı. Bugün ben de bir uğrayım dedim, muhakkak bir öğretmen olarak alacaklarım olur. İnanın o kadar renkli ki bu hafta, bir sürü şeyi ihtiyacım olmadığı halde alasım geldi. Ama tuttum kendimi... :)) 

Bim fiyatlarını bilirsiniz. Gayet uygun fiyatlar, ihtiyacı olan uğrasın derim... :)

Kaplar, hediye paketi yapmak için elimin altında olsun dedim. Tane 0.75 kuruş
Yapıştırıcı: Okulda sıkça lazım oluyor. Tane 1.5 tl
Simli kalemler: Yazılı ve quiz okumak için tercihim. 5 li, 1.5 tl.
Zımba ve teli: Yine okulda sıklıkla lazım olup hep idareden istediğimiz. 2 tl.
3 adet uç: 1 tl.
2 silgi ve 2 kalemtraş: 0.50 kuruş (şaka gibi)
Yunusbalığı kalemtraş ise minik yeğenim için alındı. İlgisini çekecek büyük ihtimal. 0.95 tl.

Bunlar gibi onlarca ürün daha var. Hele defterlere bayıldım, ama bana lazım değil, evde bir sürü var promosyon olarak gelmiş olan, ama ihtiyacım olsa kaçırmazdım... :)

Ayrıntılı olarak ürünleri her hafta takip etmek isterseniz aşağıdaki adrese bir TIK.


19 yorum:

  1. Evet benim de kirtadiye ihtayacimi gudermem gerekiyor. Genelde Offis'ten aliyordum. ama bime ugramak gerek. iyi gunlerde kullan canim.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım...
    evetbime bazen uygun şeyler düşüyor...
    hemde kaliteli :))

    YanıtlaSil
  3. hehehe şimdi bende internetten bimin sayfasını inceledim iş çıkısı hedef belli:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de ben de, uğramak lazım zaten.Eğitim öğretime hazırlanmalıyız:)))
    Ben de sana huzurlu, başarılı bir eğitim öğretim yılı diliyorum güzelim!

    YanıtlaSil
  5. ben kaçırdım.akşamada kalmıyor:(12li açıplıp kapanan el kirletmeyen piyasada 8-12tl olan boyalar 2 tl ydi gitti:((ii günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım:)) ben de kırtasye ürünleri konusunda doyumsuzum. her sene alırdım bimden ama bu gün gidemedim. migrosa da bi bak. kiloluk defterler var ve çok güzeller. ben aldım bir sürü...

    YanıtlaSil
  7. evet bende aldım puanlı ve gökkuşağı gibi olan kaplıktan ve simlı kalemlerde :) yapışkan notluklardan istiyordum kalmamış :))

    YanıtlaSil
  8. okulların açılması yaklaşınca artık geç kalkacağım diye bir üzüntü kaplar beni ama şu kırtasiye olayı yok mu sırf bu yüzden yine de bu okulların açılış haftasını çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  9. bayağı bir kırtasiye fanatiği var sanırım şekerler, Bim in reklamını yapar gibi oldu biraz ama...:)

    YanıtlaSil
  10. Bim de çok güzel ürünler olabiliyor bence de takip etmek güzel ...güle güle kullan ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hep takipteyim zaten, tşkler şeker... :)

      Sil
  11. bim :)) üniversitedyekn evimin hemen karşısındaydı hep oraya giderdim uygunda fiyatları ve güzel şeyler var :)

    YanıtlaSil
  12. bende gittim ihtiyacım olmasada olur diye bir sürü şey aldım geldim kalemler defterler silgiler gören okula başlıcam sanacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa sen de mi, ama dayanılır gibi değiller... :)

      Sil
  13. cok guzel urunler gule gule kullan :)

    http://www.stylishtimes.net/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler, sevgiler...

      Sil
    2. bende kırk yaşına geldim am hala kırtasiye malzemesindn vaz geçemiyorum
      bayılıyorum
      bazen kendimi zor tutuyorum almamak için
      güle güle kullan arkadaşım

      Sil
    3. aynen bana da öyle oldu, çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil