1 Temmuz 2014 Salı

KARIŞIK POST... (:

Merhaba şekerler. Uzun zamandır bloğa bir şeyler ekleyememenin vicdan azabıyla bir karışık post yapayım dedim. :) Bu vesileyle hepinize bereketli Ramazanlar diliyorum. Fotoğraflar arşivden, kullanılmak üzere arşivlediklerim. Ayrıntılara geçelim hemen... (:

 Arkadaşlarla kahvaltıya gittiğimiz Ormanpark'ta yakaladığımız manzara. Anne ve yavru ördekler,                                           çok şirin değiller mi... :))


 Bakü'de öğretmenlik yapan arkadaşım artık yurda kesin dönüş yaptı. Artık tatillerin dışında çok daha fazla görüşebileceğiz inşallah...Bir kahvaltı ertesi... :))

 Bebeği olan bir arkadaşa arkadaşımızın aldığı hediye, resmen bayıldık hepimiz... :))

 Bir sitede karşıma çıkan fotoğraf. Saçını süpürge eden kadınlar, kadınlarımız... :))


 Keçe işlerine merak salan arkadaşımızın kapı süsleri, tam yenmelik bunlar... :))

Taraklı'ya giden arkadaşımıza sipariş verilen Uğut Tatlısı. Açıkcası ben ilk defa duydum. Çok faydalı bir ürünmüş. Sizlerden duyanlar var mı acaba?

Tatilde daha fazla post girmek dileğiyle, görüşmek üzere kızlar.... :)

4 yorum:

  1. Çok şirin ördek, ayrılıklar kötü arkadaşın dönmekle iyi etmiş,elbiseye bayıldım, herşey güzel de biraz da kendinden anlat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) peki tatlım, bir sonraki post kendimle alakalı olsun... :))

      Sil
  2. Kahveler süper görünüyor:))
    çok uzun saçtan hiç hazzetmem :(
    Kıyafet tam benim minik bıddığıma göre çok şeker; )

    YanıtlaSil