31 Ocak 2019 Perşembe

TASARIM HARİKASI TUNİK... :)

İşte son diktiğim ürünle karşınızdayım çok sevgili okuyucu... :))
Beni biraz uğraştırsa da değdi diyebilirim sonunda. 

Kumaşları ayrı ayrı Çarşamba pazarından almıştım. Desenli olan parçalar halinde 3 tl idi. Az oldukları için 4-5 parça almıştım. Açık renk triko kumaşı ise geçen haftalarda 3 tl gibi bir fiyata buldum. Az bir kumaş olduğu için triko pantolon etek çıkartabilirim diye düşündüm. Sayın hocam kumaşın pantolon için çok uygun olmadığını söyleyince, 2 kumaşı kullanarak bir şey çıkarma fikri baskın geldi... :))

Normalde bu model çok rahat bir günde biter. Bu şekilde bir model uygulayınca bayağı bir uğraştırdı. Ön ve kol desenleri aynı renklerde denk getirmeye çalıştık, yanlarda dikilince tam kesişsin istedik. :)) Zor oldu ama oldu. Kol manşeti fikri de acaba kol boyu kısa mı oldu diye düşünürken ortaya çıktı. Onun içinde aynı desenleri denk getirince tadından yenmeyen bir tunik çıktı ortaya... :)))

Pekiiii sizler nasıl buldunuz, yorumları alayım? :))

12 yorum:

  1. Çok güzel olmuş hocam, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. her zamanki gibi hocaaaam :) bi de mimledim seniiiii :)

    YanıtlaSil
  3. tam mimlediğimi haber verecektim ki, deep in de mimlediğini gördüm yukarıda... olsun ikimiz de mimlemiş olalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa o zaman cevaplamam şart oldu desenize... :)

      Sil
  4. süper olmuş swotpisces, devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Şahane görünüyor. Gayet başarılı

    YanıtlaSil
  6. Hem çalışıp hem de bu hobilere vakit ayırmak takdir edilesi, elinize sağlık. Elif (sessiz takipçilerden)

    YanıtlaSil