8 Şubat 2019 Cuma

HABERLER, HABERLER... :))

 Evet sevgili okuyucu bir ''son zamanlar postu'' ile karşınızdayım. 2. dönem tüm hızıyla başladı. Tatil güzeldi, iyi gidiyordu, ilk önce okula gitmek zor geldi doğal olarak, ama içine girince alışıyor insan... :))

Sevgili öğrencilerimle ilk dönemin sonunda güzel bir işbirliği içinde hazırladığımız yabancı diller panomuz. Ben keyifle, öğrencilerim özveriyle çalıştılar. Güzel bir çalışma çıktı ortaya... :)

Tatilin ilk günü gelen misafirlerimiz için hazırlık yaparken, düşüncesizce yapılan bir hareket sonucu parmağımda oluşan şekil. O kadar canım acıdı ki, şu küçücük yanık için saniye hızıyla acile gitmeyi bile düşündüm, sonra acil müdahele ile acımı dindirmeye çalıştık. Yanığım bile kalp kalp... :)))

Kursta bir ablamızın diktiği pazen yelek. Seviyorum bu tarz çalışmaları. Ben de geçen yıl pazen elbise dikmiştim. Görmek isteyenler... TIK TIK

Evde tatlı istediğimizde yaptığımız ''Maçka Ayağı'' tatlımız. Yöresel ve değişik bir tatlıdır. Tarif blogda mevcut. TIK TIK. 

Uzunnnn bir ders+nöbet+kurul toplantısı günü sonrası arabaya binerken gözüme takılan not... :))
''Ona küçük sürprizler yapın'' demiş ünlü şair... :)))

Şimdilik ben kaçar sayın okuyucu, belki yarın yoğun bir gündür... :)))
Hepinize güzel bir haftasonu diliyorum... :)

10 yorum:

  1. Little surprises that people in your life do to you, ı hope always bring you happiness. 🦋

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve keyifli bir dönem geçirmeniz dileğiyle... sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. Her haber birbirinden güzel, nice güzel haberleriniz olsun. ��

    YanıtlaSil
  4. ne güzeeel, bi dee maçka ayağı mı ilginç, karadenizdeki maçka mı istanbulda ki mi acabaaa, aklımda olsunnn, ayyy geçmiş olsun bi dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiçbiri deeptone. Biz macırız, sanırım eski Yugoslavya da Maçka kedi demekmiş. Oradan geliyor bu isim... :)

      Sil
    2. hımm. ayyy yaa makedon muu arnavut muuu kosova mııı nireee :)

      Sil
    3. makedonyadan canım... :)))

      Sil