28 Şubat 2019 Perşembe

PİDE MUTLULUĞU... (:

Bir öğrencim var. Babaannesi eski komşumuz. Hala da aynı semtte oturuyoruz. Derslerde İngilizce pratik yaparken, konu yemek olduğunda börek, çörek, hamur işi fanatiği olduğumu çoğu öğrencim bilir. Serde macırlık var, hem de eski Yugoslavya, hamur işleri meşhurdur bizim. Eee böyle olunca her gün yesem bıkmam... :) 


Akşamüstü kapı çaldı. Elinde sıcacık börekle öğrencim kapıda belirdi. Babaannesine yemeğe gelmişler, haberim vardı. Hatta börek yapılacağını biliyordum.  Size de getiririz demişti. Zahmet etmeyin, hiç gerek yok demiştim aslında... :)))
Ama o sıcacık böreğe kim kayıtsız kalabilir ki... :) Hemen tadına bakmayı ihmal etmedim. Harikaydı tek kelimeyle. Ahh şöyle bir börek yapabilsem tamamdır dedim...:)) Bugün de payımıza tatlı sürprizler  düştü. Sebep olana sonsuz şükür...

Ne diyorduk "ona küçük sürprizler yapın."
:)))

12 yorum:

  1. oh afiyet olsun canım benim 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun küçük süprizleriniz heeeep olsunn

    YanıtlaSil
  3. Merhaba..Sevgili Deep Tone'un Bloglardan Seçmeler yazısından gelip bir merhaba demek istedim. Hamur işlerini ben de çok severim ama fazla tüketmemeye özen gösteriyorum bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz. Ne iyi ettiniz. Belli bir yaştan sonra hamur işlerine dikkat etmek gerekir. Fazla tüketmemekte haklısınız.

      Sil
  4. Bu sürpriz bir harika bence.

    YanıtlaSil
  5. Eminim siz de çok güzel yapıyorsunuzdur... Afiyet olsun :* Hayatta daima mutlu olmanız dileğiyle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh yapıyorum canım bir şeyler... Sağolasın tatlım. Amin hepimiz inşallah... :)

      Sil
  6. ay ne böreğiiii boşnak böreği mi buuuuuuu :) makedon muuu arnavut muuuu nerdeen macııırlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makedon canım. Ah bu börekler beni benden alan... :)

      Sil