14 Ağustos 2021 Cumartesi

KOT TASARIM TAKIM

 Karşınızda bitmesi aylar süren takımım. Kursumuz biraz ara vermişti, ben de hocamla istişare ederek çalıştığım için bu takımı evde yapmak istemedim. Geç oldu ama temiz oldu... :)) 


Düşük kol kalıbı ile çalışıldı. Ekstra şapka çalıştık. Temiz çalışmak için, şapka içine astar olarak file diktim. Kumaşım incecik bir kot kumaş, 2 yıl önce 10 tl'ye almıştım. Sadece bir yerinde defo vardı, oraya da şerit süsleri kullanarak gerek model oluşturduk, gerekse kumaşı kamufle ettik.

Süsüm şerit halinde, 3 metreye yakın 2 TL gibi bir fiyata almıştım. Gelelim çıt çıt olayına. Beni bu parçada en mutlu eden bu çıt çıtlar, çünkü kendimiz bastık.. :))
Şöyle ki, sayın hocam kursu için çıt çıt makinası almış (sanırım kuyu deniyor), topluca da çıt çıt alıp bölüştük. Bir çıt çıt 40 kuruşa falan geldi. Tuhafiyede en son tanesi 2,5 tl diye duydum. Her anlamda tüm malzemeniz varsa,  dikiş çok karlı bir hobi...:))

Burada da arka kısmını görüyorsunuz, şeritlerden dolayı kemer yapmak mantıklı olmayacağı için, bolluğu giderme adına arkaya böyle bir köprü çalışması yaptık. İçine de lastik geçirdik. Bence gayet mantıklı oldu... :))

Umarım son diktiğim bu takımı da beğenmişsinizdir, hepinize musmutlu bir hafta sonu diliyorum... :))

6 yorum: