11 Ağustos 2021 Çarşamba

UZUN ZAMAN SONRA DİKİLENLERLE MERHABA

 Selam herkese, uzun zamandır bloğumu aksattım, ara sıra girdim baktım, blogları sessizce takip ettim, ama bir türlü post girmeye elim gitmedi. Ülke olarak zor günlerden geçtik, geçiyoruz. Allah en kısa zamanda huzura, refaha ulaştırsın inşallah.

Arşivde çok fazla foto birikti, inşallah yavaş yavaş paylaşmaya başlayım bugünden itibaren. Malum yıl boyunca online eğitim yaptık, evde daha fazla vakit geçirdik kendi adıma konuşursam. Bu zamanlarda boş ve motive isem kendimi dikişle terapi etmeye çalıştım. Geçen sonbaharda diktiğim takımı beğeninize sunuyorum... :))

Kareli kumaş ve siyah orta kalınlıkta bir penyeden diktiğim eşofman takım, zevkle giydim... :) 

Umarım beğenmişsinizdir. En kısa zamanda buluşmak dileğiyle. Hoşçakalın... 






6 yorum:

  1. merhaba eskilerden kim kalmış diye bakarken rastladım size,ne güzel bir takım olmuş güle güle giyininin inşallah hele ki eski bir dikiş sever bulmak hazine bulmuş gibi sevindim :)
    sevgilerimle❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz, hep derim blogları tadı başka diye, çok teşekkürler...

      Sil
  2. Ben çok beğendim. Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. hıhım beğendik, seni görmek güzel blogda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın deepcim, daha sık olmaya çalışıcam...

      Sil