15 Aralık 2018 Cumartesi

ORTAYA KARIŞIK... :)

Merhaba sayın okuyucu, Aralık ayının ortasına gelmişiz yine hiç farkında olmadan. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadığım günlerden geçiyorum. Bloğumu canlandırma zamanı gelmiş geçiyor bile... :))

Gün soframızdan arkadaşımızın bizler için hazırladıkları. Her seferinde çeşit sayısını abartma desek de durduramıyoruz kendisini. Hepsi birbirinden lezzetli ikramlar için kendisine teşekkür ediyoruz... :))

 Her zaman çat kapı geliyorum diyebileceğim ve her zaman ''Gel buyur arkadaşım'' diyen canım arkadaşımın benim için hazırladıkları... Cep poğaçayı ilk defa yedim, bana anlattı ama sanırım ben görsel hafızası olan bir insanım, görmeden çok iyi anlayamıyorum... :))) Fırın sütlaç ve kayınvalidesi ile açtıkları mantısı de harikaydı. 

Gençlik Merkez'inde gençlerin yaptığı sanatsal faaliyetler. Gerçekten çok hoş parçalar çıkarmışlar. :)

Gençlik Merkezi'ndeki akşam derslerinde alışkanlık haline gelen bisküvi servisine katkıda bulunan Suriyeli Ali. Gençlerle hangi ülkeden olursa olsun ders yapmak çok güzel bir duygu...

Biraz gülelim... :)  
Bu arada bugün veli toplantısı vardı. Velileri ile gelen bir grup öğrenci koridorlarda bekliyorlar malum. 9. sınıflardan bir grup yanıma geldi. Biri hiç beklemediğim bir şekilde " hocam lütfen seneye ben hangi sınıfa girersem o sınıfı alın. Ben sizden başka öğretmenle yapamam. Zaten dilci olmak istiyorum." dedi yanakları al al olmuş bir şekilde. Zaten hızlı hızlı da konuşur. Bir an neye uğradığımı şaşırdım. :))  
Bu da böyle bir anımdır... :))) 

Güzel paylaşımlarda bulunmak üzere şimdilik esen kalın... :))

6 yorum:

  1. ne güzel şeyler yapmışlar elelrine sağlık ve de siz ne güzel etkileşmişsiniz öğrencinizle baksanıza gönlü yine sizi ister :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet inşallah öyledir. Çok teşekkür ederim. (:

      Sil
  2. Yapılanlar enfes görünüyor. Bazı öğretmenlerin yeri başka olmuştur bizim öğrencilik yıllarımızda da. Ne kadar güzel sizin için.

    YanıtlaSil
  3. e herhaldeeee olcak böle şeyleeer sanaaa sevgili öyretmeniiim :)

    YanıtlaSil