10 Ocak 2018 Çarşamba

SON ZAMANLARDA...

 İnsan zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor. Dönem sonu yaklaşıyor, notlar sınavlar derken haftaya okullar tatil. Günler,  aylar çok çabuk geçiyor anlayacağınız... :))

Önceden İngilizcesini okumuştum, arkadaşımla 5-6 ay önce beraber almıştık, geçenlerde okudum bitirdim, bir çırpıda bitiyor... :)

Çift sarılı yumurta bir sabah sürpriz yapıp kahvaltımı şenlendirdi... :)

Bu görmüş olduğunuz tatlı  çok benzemese de Triliçe... :)) Blogda tarifi var. TIK TIK
Yalnız burada ben işin kolayına kaçtım. Normalde keçi sütü, süt tozu vs alırdım ki tarifimde bunlar var. Ama bunun sosunu sadece inek sütü, şeker ve krema ile yaptım. Üzerine de  evde az kalmış karamel sos vardı. Yetmeyeceği için 4 metro çikolata benmari usulü erittim. Eritince az katı oluyor, biraz süt ilave edip akışkan hale getiriyoruz. Fena da olmuyor bence... :)

Geçenlerde diktiğim pantolon. Çok diktiğim bir eşya değil ama kolaymış dikmesi... :)

Hamile bir arkadaşımız izne ayrıldı, biz de ona sürpriz bir veda partisi hazırladık. Bu pastayı da bir arkadaşımız yaptı... :)

Postumuzu bir boş ders kahvesi ile bitirelim. Size de gelsin, özellikle kahve severlere... :)


4 yorum: