24 Şubat 2019 Pazar

TATLI TATLI SÜRPRİZLER... :)

Hayat, sürprizlerle güzel sayın okuyucu. İşte son zamanlarda mutluluk sebebi sürprizlerim... :))

 Hiç beklenmedik anda araba aynasında gördüğünüz o şirin not. Gönlü güzel çocuklar, şükür... :)

 Sınıf duvarına iliştirilen bissürü bissürü sevimli not. Çılgın 9-D. Sevmek ve sevilmek, çok şükür... :)

İkram edilen kahvenin sürpriz tebessümü. İçmeye kıyamıyor insan... :)

Uzun süredir istediğim ve sonunda bastırdığım etiketim. Sol beyinli biri olmama rağmen, bir anda karar verip kendime yaptığım sürpriz... :)))

Beklenmedik güzel sürprizlerle dolu bir haftanız olsunnnn. Görüşmek üzere en kısa zamanda... :))


10 yorum:

  1. Who is Ebrar? I guess, she loves you so much. 😄 Best wishes... luv u😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) She knows herself... :)) Good night honey... Best wishes with lots of hugs and kisses...

      Sil
  2. Etiket fikri süper hocam.

    YanıtlaSil
  3. ah çok mutlu oldum ben dee hayat ne güzel hele de ilk not :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba güzel insan deeptone de gördüm bir çayını içmeye geldim 😊🌸 çok güzel gerçekten sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, yeni gelenler beni mutlu ediyor, ne iyi ettiniz o zaman... :)

      Sil
    2. bak son yazımdasın zateeen :)

      Sil
    3. Aaa hemen bakıyorum. Sağolasın sayın deeptone... :))

      Sil