23 Mayıs 2011 Pazartesi

OKUYORUMMMMM...DİKİYORUMMMMM... :))

Evet çerez tadında bir kitap. Elif Şafak'tan Medcezir. Okuması zevkli ve akıcı. Tavsiye edilir.



Bu arada bir taraftan da etek dikmeye başladım...


İşte eteğimin ilk biçme aşaması. Kalıbı hazır bir eteğimden ablam kendi için çıkarmıştı. Ben de faydalandım böylelikle...

Kumaşı pazardan 50 kuruşa almıştım. Balon etek yapmayı düşünüyorum. Yavaş ilerliyorum, bakalım ne zaman biter. Bitince paylaşırım inşallah sizlerle.

Şimdilik hoşçakalın, sevgilerrrrr... :):):)

9 yorum:

  1. elif şafağın anlatımı hoşuma gidiyor şu an firarperesti okuyorum med-ceziri henüz okumadım etek için de kolay gelsin size

    YanıtlaSil
  2. bu kitabı mutlaka alıcam ve yaaaa bende dikiş dikebilmek istiyorum...eşimi makina almaya bir ikna edemedim=((((bitmiş halini bekliyorum=)))

    YanıtlaSil
  3. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum.

    Sevgiler;

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin :) yeni eteğin nasıl olucak merak ettim..şimdiden güle güle giy diyorum ..

    YanıtlaSil
  5. fikir pro: evet firarperest de güzel, medcezir de onun gibi işte.

    yaşamsal g: bitirir bitirmez eteği yayınlıcam söz ama çok yavaşım bu aralar. :)

    aycan: ben de , ben de. :) sevgiler.

    uysal anne: çok teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hane Etek bekliyoruzzz,hehe şaka şaka.Selamlar.

    YanıtlaSil
  7. otuzundansonra: çok yavaşım çok, henüz kenarlarını birleştirdim, bir de üstüne iğne kırdım, ah ah.

    YanıtlaSil
  8. bune beceri böyle :) kutluyorum :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. yemekbiraşk: teşekkürler ama hala etek bitmedi. :)

    YanıtlaSil