16 Mayıs 2012 Çarşamba

BUGÜN NELER YAPMIŞIMMMM... :))

Evettttt aslında bu postu erken saatlerde yazma niyetim vardı, ama biz ailecek PİRVİÇE yemeğine davetliydik. Nedir bu pirviçe yemeği şekerler, belki aranızda az da olsa bilenler vardır. Bilmeyenler için açıklayalım. Yeni evlenen gelin ve damadın ailelerinin verdiği yemektir... :)) Kuzenim evlenmişti 15 gün evvel ve onun da pirviçe yemeği vardı bu akşam. Güzel bir gece geçirdik ve yeni aileler olarak kaynaşmış olduk böylece... :)

Onun öncesinde gene dolu bir gün oldu benim için. Sabah kalktım ve şu kombinle okula gitmeye karar verdimmmmm... :)

Etek: by swotpisces
Badi: Semt pazarı
Üst: Outlet bir mağaza
Çanta: Semt pazarı
Kemer: Outlet bir mağaza

Bugün dersim erken bitiyordu. Hadi bir alışveriş merkezine uğrayım dedim ve yine payıma düşen bir kaç parça buldum. Kot pantolon: 7.5 tl, siyah badi: 3 tl . Boyner Outlet mağazasından... :)

Evettttt, Şu pantolonları neden bu kadar uzun yaparlar anlamam... :))) Bir kere de kısaltmayım canımmm... :) İşte orijinal paça kısaltma işlemi, indirimli ürünlerde ekstra ücret alınıyor boy kısaltma için. Ben de kendim kısaltırım dedim, ne varmış onda canım, hıhhh... :))))

Hehehe, bunlar da ne böyle. İlk defa denediğim lorlu kurabiyelerrrr....:)  Görüntüye aldanmayın, benim tecrübesizliğim, ama tadı güzel. Bir daha dener miyim, hayırrrrr... :))) Neden çünkü bildiğin anane kurabiyesi, boşuna loru harcamaya gerek yokkkk... :)))

Bu foto da ne diyeceksiniz şimdi. Bugün burada öyle bir yağmur yağdı ki, ama ne yağmur. Devamında şimşek, gökgürültüsü, inanılmaz bir rüzgar. Hatta bazı yerlerde ağaçlar devrilmiş, bütün bu olanlar da 5 dk falan sürmüştür.Allah'tan o anda dışarıda falan değildim. Şurada ayrıntılı izleyebilirsiniz. TIK TIK.

Allahım hepimizi görünür, görünmez kaza ve belalardan korusun. Hepinize huzurlu günler diliyorum, sevgiler... :)

16 yorum:

  1. Kokoş ...=)Nihayet bende ufak tefek şeyler dikmeye başladım kızlardan fırsat yok zaten ..Takipteyim ..Öpüldüns..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh oh süper, diktiklerini görmek isterim, çok tşkler, sevgiler.... :)

      Sil
  2. ya bayılıyorum böyle uygun fiyatlara edinilmiş şıklıklara. Hep kazığı ben mi yemek zorundayım ya. Kurabiyelerine ne yazık ki iltifat edemiyeceğim :) Gök gürültülü sağanak yağışlı havaları özledim. Darısı Ankara!nın başına. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiyeler görüntü olarak öyle cidden, ama tadı güzel. Ankaraya selamlar... :)

      Sil
  3. amin canım...cicilerini de güle güle giy ;) marifetli olmak başka birşey vesselam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estagfirullah ya, elimden geldiği kadar yapıyorum işte bir şeyler, teşekkürler... :)

      Sil
  4. antalya içinde durum hiç farklı değil canım:)
    bir yağmur yağıyor,şubat eyındayız sanki..
    rabbim afetsiz indirsin rahmetini yeryüzüne.
    kombinin çok çıtır pıtır olmuşş gülümm:)
    sağlıcakla giyesin..
    pirviçe olayını ilk kez duydum.
    neler öğtreniyoruzz bloglar sayesinde bakk;)
    öpüyorum canım...
    muhabbetle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bloglardan çok şey öğreniyoruz, ben de seviyorum bu olayı. Çok teşekkürler ferahlatan yorumlarınız için... :)

      Sil
  5. Aynen burdada yağmur var canım.Bu arada kombinlerine bayıldımmm.Valla iyi buluyorsun böyle uygun fiyatta:))Pirviçe de ne güzel adetmiş aslında...Gelenek ve göreneklerimizin her daim sürmesi dileklerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah, çok teşekkürler, sevgiler... :)

      Sil
  6. böyle uygun fiyata güzel şeyler bir yetenek diyorum,gülerek kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım rastgeliyor, bazı yerlere sık bakıyorum denk geliyor, çok tşkler... :)

      Sil
  7. Pirviçe yemeğini bilenlerdenim.Gerçekten de kaynaşmak için iyi bir fırsat oluyor.
    O yağmurda allahtan bende evdeydim.Daha hiç öle yağmur görmedim .Zaten şehre verdiği hasarda ortada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet siz de tanık oldunuz demek, her zaman beklerim... :)

      Sil
  8. bende ilk defa duyanlardanım pirviçe tabirini.
    ayrıca kombinin çok şık.yeni aldıklarınlada güzel kombinler yaparsın artık..konyada da durum aynı bir bakmışsın güllük gülistanlık bir bakmışsın yağmurlu...hayırlı rahmet versin RABBİM..sevgiler..

    YanıtlaSil