17 Aralık 2010 Cuma

EL EMEĞİ KÜPEM VE KOMBİNİMMMMM... :)

Tamamen uydurmasyon, ama görenler tarafından çok beğenilen ve cici bulunan küpelerimi sizinle paylaşmak istedim. Bir tane atkı yapmıştım tığla ve onun üzerine motifler yapıp dikmiştim. O motiflerden artmıştı birkaç tane, benim de aklıma böyle bir küpe yapmak geldi. Küpe aparatlarını kullanıp, birkaç detayla küpeyi bitirdim.... :)))


Ve bunlar da küpelerime uydurduğum kıyafetlerim... :)))) Eteği de ben dikmiştim bu arada... :)



Herkese güzel bir haftasonu diliyorummmm, sevgiyle kalın.... :)))


31 yorum:

  1. Çok beğendim, elinize sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. HARİKA BİR UYUM GÖSTERMİŞ KIYAFETLER KÜPELER KOLYELER ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, bence değişik renklerini de yap.

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuşş güzel günlerde kullan şekerim;)

    YanıtlaSil
  5. Şık bir kombinasyon olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. süper cok begendim :)

    YanıtlaSil
  7. "Küpelere uydurulan kıyafetler" fikri çok orjinal. Tam bir bayana yakışır nitelikte olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. çok şık buldum,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. ne şirin küpeler olmuş onlar öyle :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Vaaayy, pek marifetliyiz swotpisces hanım :D Maşallah..

    YanıtlaSil
  11. ay her bişeyini beğendim ben senin tarzını seviyorum swottcuuuummm=)güe güle giy üstünde paralansın=P

    YanıtlaSil
  12. Bence de güzel olmuş.

    Küpelerle ilgili ben de bir şey yapmayı düşünüyorum ama bakalım ne zaman.

    YanıtlaSil
  13. Canım,
    ellerine sağlık. Maaşallah becerikli olmak böyle bir şey galiba. Tepeden tırnağa, kendi el emeği olmuş. Çok şıklar. Etekde, küpede çok gğzel.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  14. Çooook cici olmuş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Güzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar, daha da güzel ve cicileri sizlerin olsun. :)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel ve şık olmuş. İyi günlerde kullanmanı dilerim.

    YanıtlaSil
  19. teşekkür ederim çeşnici Handan ve ezgilimelodi, bloğuma hoşgeldiniz. :))

    YanıtlaSil
  20. maşallah hamaratlık hat safhada... on parmakta on matrıfet. elınıze saglık

    YanıtlaSil
  21. memolininannesi: ehehehehe, şımarırım şimdi ama. :) çok sağolun. kendi çapımda bir şeyler yapmaya çalışıyorum. :)

    YanıtlaSil
  22. Çook güzel olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  23. teşekkürler elifinterazisi, sağolun çok çok çok. :)

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar canim, ellerine saglik, cok cici bir küpe olmus tasarin harika. ayrica baya becerikliyiz anlasila, etegide sen diktigine göre, masallah, emeklerine saglik, sevgiler, güle güle kullanasin...

    YanıtlaSil
  25. anneminkızıyım: teşekkürler, sağolun efenimmm. :)

    YanıtlaSil
  26. Güzel günlerde takın giyin inşallah.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  27. Blogu ilk ziyaretiim bu ve cok cici seylerle karsilastim. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile, sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil
  28. Aylin: Çok teşekkürler, sağolun. :)

    Bayram Kombesi: Bloğuma hoşgeldiniz, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  29. Çok beğendim, ahhh yoğun çalışma hayatından böyle güzel hobilere hiç vakit ayıramaz oldum... İyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  30. Canım bu şekilde de çok güzel olmuş,şimdi gördüm,senin de ellerine sağlık :) sevgiler..

    YanıtlaSil