30 Nisan 2012 Pazartesi

BU BUU BUUUU NEDİR???

Evetttt böyleyken neye benziyorrrrr?

Pekiiii yaaaa böyleyken???

Pekiiii bu şekildeeeee???

Pekiiiii  buuuu haldeee????

Bir de buuu varrrr... (:

Bunu da es geçmeyelim... (:

Eveeeetttt bunca foto size bir fikir verdi mi peki????

Fazla meraklandırmadan söyleyim efendim. Bu minik yeğenime hediye gelen sihirli çorba kasesi.... :))))
İçindeki şey ne kadar çevirirseniz çevirin dökülmüyor.... :))
Yani bebeğinize çorba içirirken dökme derdine sonnnn.... :)))
Reklam gibi oldu ama biz duyunca şaşırmıştık, görünce ikna olduk gerçekten bir şey dökmediğine... :)

10 yorum:

  1. Vay canına be yaaaa :) ilk defa böyle bişi görüyorum :))

    YanıtlaSil
  2. amanınnnnnn devrilmeyen kase de yapmışlar:)))hayret yani, çok ilginç

    YanıtlaSil
  3. çocukları ne zorluklarla büyüttükte bakk şu kolaylıklaraaa;))
    güzellmişş gerçektenn..
    mutlu haftalar canımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şimdi bir sürü kolaylık var...çok tşkler, sevgiler.

      Sil
  4. Vay be :)
    Yazmasan ne olduğunu hayatta anlayamazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben de anlamazdım.. :)

      Sil
  5. çok ilginçmiş, bir o kadar da gerekli :)
    blogumda ödülün var, alırsan sevinirim :)
    sevgileirmle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, sevgiler... :)

      Sil