31 Ekim 2012 Çarşamba

YENİ CİCİLER...

Günlerden Çarşamba, ama ciciler Çarşamba pazarından değil... :)) Aslında sabahları müsaitim, ama sanırım bu aralar uykuyu tercih ediyorum... :)) Okul çıkışı uğradığım mağazalardan aldıklarım... :)

İstediğim bollukta pantolon. İlk defa bir pantolonu kısaltmaya ihtiyaç duymuyorum, hayret ki ne hayret :))
İhya Giyimden, 30 tl... Güzel indirimler vardı, özellikle 50 tl kaplar, ama hep büyük bedenler kalmış, bir de renkleri çok iddialıydı.. :))


Son yıllarda takıntım olan düz hırkalar. Rengine vuruldum. Burada gerçeğinden farklı çıkmış, koyu sarı...
Azade Giyim, 30 tl... 

Sizler nasılsınız şekerler?

19 yorum:

  1. Güle güle kullanın yeni kıyafetlerinizi :) Memleketime geldiğimde çarşamba pazarına uğramazsam eksiklik hissediyorum kendimde çok seviyorum çarşamba pazarında dolaşmayı... Annemlere de çok çok yakın olması sebebi ile mutlaka uğramaya çalışıyorum... Bu arada ihya giyimden 30 tl ye pantalon etek almışssınız ihya giyim için çok makul bir fiyat ve gayet şık güle güle kullanın inşaAllah

    YanıtlaSil
  2. pantolon bolluğu güzell en sevdiklerim al ve giy tadilatla uğraşma =)esra betül

    YanıtlaSil
  3. ohh ne güzel şeyler almışsınız pantolona bende bayıldım.güle güle giyin inşallah

    YanıtlaSil
  4. yine çok güzel ciciler almışsın canım...
    en güzel günler kullanman dileğiyle...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. harika birbirinden güzeller.
    hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler şekerler, daha cicileri sizlerin olsun... :)

    YanıtlaSil
  7. İYİ GÜNLERDE KULLAN CANIM ÇOK ŞIK CİCİLER ALMIŞSIN.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  8. pantolonun hem rengine hem modeline bayıldım.sen şimdi güzel bir kombin de yaparsın onla bize.güle güle giy canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bugün giydim bile, fotolamayı da düşünüyorum... :)tşkler...:)

      Sil
  9. Hepsini çok beğendim pantolonun ve hırkanın rengi çok güzel zaten. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. pantalon harikaymış
    bende bu kesimi çok severim
    hatta 2 tane aldım bu sene
    canım tena var belki bilirsin
    orda böyle bu kesim pantalonlar var
    hatta markasınıda yazayım sana pullit
    bir bak derim bloğa koycam fotoğrafları
    beğenirsen gidip alısın sende
    ii günlede giy inşallah;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bakayım ben de, giyince de çok güzel durdu, arkadaşlar bayıldı... tşkler...

      Sil
  11. Hırkanın rengini çok sevdiiiiim,hepsi de çok şıklar.Güle güle kullanın.Bana da beklerim,ben de yeni katıldım aranıza:)

    YanıtlaSil
  12. düz hırkalar kurtarıcı ve şık oluyor..hepsi güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle, çok tşkler, sevgiler... :)

      Sil