1 Ağustos 2014 Cuma

BREAKİNG BAD... (:

Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine başladığım 5 sezonluk bir dizi. Aman aman dizi izleyen biri değilim. En son Lost ve Prison Break dizilerine sarmış ve beğenerek izlemiştim. Tavsiye üzerine hadi başlayım derken bir bakmışım bitirmişim 15 gün içerisinde.

Sıradan bir Kimya Öğretmeni olan aile babası Walter White'nin kimya dehasını kullanarak başladığı inanılmaz olayların içine sürükleyen dizi. Her soruna bir çözüm bulması, her şeyin altından kalkmasıyla zekasına hayran bırakmıştır. Birden fazla karakter ön plandadır ve hepsi de ayrı ayrı kendilerine hayran bırakır. Jesse nam-ı diğer Heisenberg'in ortağı olup ağlak yapısı ile tam bir balık burcu havası verir, ama merhamet duygusu ona o kadar güzel yakışır ki. Diğer karakterleri yazsam bu sayfa dolup taşar. Siz en iyisi boş zamanınızda bir başlayın bu diziye derim. 

O kadar alışmışım ki, şu an bir boşluktayım sanki... :)))


Bu arada yeni dizi arayışı içerisindeyim. Tavsiyeleri olanlar beri gelsin, bekliyorum... :)

6 yorum:

  1. Ben sevemedim bir türlü eşimin zoruyla izliyoruz artık çaktırmıyorum :) The bridge güzele benziyor ama ilk orijinal versiyonunu izle derim. Fringe güzel diyorlar onu da düşünüyoruz. Öyle lost prison break gibi dizi gelmedi daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaçıncı sezondasınız bilmiyorum ama özellikle ilk sezon 6. bölümde dizi benim için başladı. Belki seversiniz ilerleyen bölümlerde... (:

      Sil
  2. bu diziyi bende severek izledim konusu gençlere örnek olmasada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu kesinlikle hoş değil, ama Allahtan sonu ders olacak mahiyette...

      Sil
  3. Benim de eşim merak sardı. Birlikte izlemek için teklif üzerine teklif getiriyor ama henüz beni ikna edemedi. Fringe ile dönüşümlü olarak izlemeye devam ediyor. BrBa Fringe'den daha güzelmiş söylediğine göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fringe seyretmedim ama ben şöyle söyleyim, öyle kolay kolay bir diziye prim vermem... :))) Müziğinden sahnelerine kadar 10 üzerinden 9, o da içinde uyuşturucu belası var diye... :)

      Sil