25 Ağustos 2015 Salı

ETEK SÜSLEMECE... (:

Uzun bir aradan sonra merhaba kızlar. Biraz tembellik, biraz yoğunluk derken baktım yine bloğumu ihmal etmişim. Tabii ki de mazeretler hiç bitmez... :)
Biraz stresli bir dönemden sonra, yine aynı okulumda çalışma hayatıma devam etmenin rahatlığı içindeyim. ( Malum rotasyon ve iptali) Hakkımda ne hayırlı ise Allah' tan isterken , aynı okulumda kalmak demek ki benim için hayırlıymış bunu yaşayarak göreceğim inşallah... :)
Benim için tatil biraz erken bitti. Okulumuzda açılan kurslarda görevliyim. Haftada 4 gün, 8 saat dersim var. Beni yormuyor, tam tersi iyi de oldu bence. Arada dinlenmeye ve tatilin tadını çıkarmaya devam... :)

Fotolar arşivden, baktım bu böyle olmayacak. Hali hazırdaki fotolardan bir post yapayım dedim. Eteğim kendi el emeğim, süslemeler de sonradan çıktı. Tasarım bana ait dermişimmm... :)))
 Zira şu çakma modacıların aynı model kıyafetler için tasarım bana ait demeleri beni benden alıyor. :)

 Eteğimiz bildiğiniz kat etek, her katı arttırarak kesiyorsunuz ve büzüp beline kemeri takıyorsunuz... :))

Süslemeler de tamamen eteğe hareket katma amaçlı. Sonuçta beğenerek senelerce giydiğim bir etek çıktı ortaya. El emeği kıyafet giymenin tadı da paha biçilemez... :))

2 yorum: