19 Mart 2017 Pazar

YÖÇEYDER SAKARYA

Açılımı Yetim Öksüz Çocukları Eğitim ve Yardımlaşma Derneği.  İlimizde güzel amaçlar için hizmet eden bir dernek . 


YÖÇEYDER 1996 yılında hayırseverlerimiz tarafından yetim ve öksüz çocukların ve onların zor durumda kalan ailelerinin ihtiyaçlarının karşılanması, sorunlarının çözülmesi için her durumda onların yanında olmak amacıyla Sakarya' da kurulmuş bir dernektir. 1996 yılından itibaren yetim ve öksüz çocuklar ve aileleriyle ilgili sayısız faaliyette bulunmuş , 1999 yılında meydana gelen Marmara Depreminden sonra derneğin üstlendiği sorumluluk ve faaliyetler daha da artmıştır. YÖÇEYDER üyeleri; yetim bir çocuğu kendi evladı gibi görüp ona anne baba sevgisi vermeyi, hayatındaki boşlukları doldurmayı ve onun zor hayat şartlarını kolaylaştırmayı amaçlamıştır. YÖÇEYDER; çocuklarımıza başta eğitim olmak üzere, sağlık, giyim, barınma, sosyal ve kültürel alanda en iyi hizmeti vermeyi kendine ilke edinmiş gönüllü ve istekli hayırsever üyeleriyle günden güne büyümektedir. (Resmi İnternet sayfasından alınmıştır.)


Ayrıntılı bilgi için şu adrese tıklayabilirsiniz.

www.yoceyder.org.tr/

 Bu yıl anneler için dernekte Dikiş ve Mefruşat kursu açıldı. Hatta bu yıl bir kermes ve sergi yapılması planlanıyor. 

 Hayırsever biri derneğe 5 adet makina bağışlamış. Ayrıca sanayi makinası, ütüsü ve overlok dahil her şey mevcut.

 Dernek 4 katlı. Bu kat 3. kat. Bazen çocuklara dersler ya da seminerler düzenleniyor. 

En üst katta bu şekilde bir toplantı salonu. 

Hatırladığım kadarıyla arsayı biri bağışlamıştı ve buraya yeni dernek yapılmıştı. Uzun yıllardır uğradığım bir mekan. Her gittiğimde beni karşılayan Nurşen Hanım derneğin işleyişinde büyük bir role sahip. Kendisi eski bir bankacı. Olur ki yolunuz düşerse tanışabilir, bir kahvesini içebilirsiniz. 

2 yorum: