28 Ocak 2018 Pazar

MIRACLES FROM HEAVEN... FİLM TAVSİYE...

Tavsiye üzerine film izlemeyi seviyorum. İşte benden de size bir film tavsiyesi. 
Film gerçek bir hayat hikayesi. Sonunda ''Gerçekten bu bir mucize! '' diyorsunuz...

Filmde, çok nadir rastlanan bir bağırsak rahatsızlığına sahip bir kız çocuğunun mucizevi iyileşmesine tanık oluyorsunuz. 1 saat 50 dakika süren bir film... 

Bu fotoğrafta hikayenin gerçek kahramanları yer alıyor... :)

İzlemek isterseniz iyi seyirler şimdiden, bu arada izlerken yanınızda bir adet mendil bulundurmayı unutmayın... :) 

5 yorum:

  1. ay tamam ne güzeeeel iyidir ağlamak :) bende film çok istediğin zaman bakarsın yaaaa. :) dün dark dizisini bitirmiştim bugün sırada this is us vardı, başladım bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben sizin bloğa baktım, hatta yorum da yaptım. This is us bende bitti. Sezon ilerledikçe devam edeceğim inşallah... :)

      Sil
    2. biliyorum iştee bir dizi yazıma yaptınııız :) this is us üçüncü bölüme geldim eğlenceli gidiyoooo :)

      Sil
    3. o benim favorimdi açıkçası, sevdim aileyi... :)

      Sil
    4. evet yaaa, hem güldürüyoooo hem de gözünden yaş getiriyo insanın yaaa :)

      Sil