3 Ocak 2018 Çarşamba

OTANTİK TUNİK... (:

İştee 2018 ' in ve Otantik Giyim Kursumuzun ilk eseriiii ile karşınızdayım. Yarım gün kursa katılabildiğim için 2-3 haftada ancak bitirebildim... :))

Otantik Giyim kursu hocamızın daha önce de öğrencisiydim. Bu kursun açılacağından da haberim vardı. Kayıtlar başlar başlamaz kaydoldum. Sabahtan dersim olunca ancak yarım gün katılabiliyorum. Bazen de 1 saat gidip fikir ediniyorum. Çok güzel çalışmalar ortaya çıkıyor. Hocamız çok ilginç fikirler üretiyor maşallah diyelim kendisine. 

Benim diktiğim tuniğin kumaşı çelik penye. Temel beden kalıbından çalıştık. Üzerindeki kumaşları çift taraflı tela ile yapıştırdık. Etrafını da dikişle sağlamlaştırdık. Kolları ve etek ucunu paça telası ile temizledik. Yakayı overlok çekip ince bir tela yapıştırıp inceden diktik.

İşte böyle şekerler. Diğer bir paylaşımda buluşmak üzere hoşçakalın... :)

6 yorum:

  1. Kesinlikle hazır tunikler gibi olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Tela güzel yapıştırıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapıştırıyor, bir de dikiş diktik ama daha kesin çözüm... (;

      Sil
  3. Çift taraflı telayla temizleme nasıl yapılıyor.elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paça telası aslında, dikişe gerek kalmadan temizleniyor... :)

      Sil