27 Ocak 2018 Cumartesi

SON DİKİLENLER...

Evettt son zamanlarda neler dikmişiz ve paylaşmamışız bakalım... :))

İlk defa kürk kumaş aldım. Kumaşını gayet uyguna alıp, basit bir modelde diktim. Çok detaylı bir modele gerek yoktu, zira kürk kumaşı çok model kaldıracak bir kumaş değil. 
Astarlı çalıştık hocamla, 3. kez  astar çalışıyorum, fazla sevmiyorum açıkçası, biraz zorladı sanırım kumaş itibarıyla dikkat etmek gerekiyor, zira milim hata kaldırmıyor... :)

 Ablam deri kumaş almış, ben de beğenince aldım... :) Hemen yarım kloş modeli çalıştık, deri ince olduğu için çok yakıştı, kombinleyip paylaşayım dedim... :)

Meşhur boyfriend gömlek. Bu modeli önceden de çalışmıştım, ama kumaş çok olmadığı için istediğim uzunlukta olmamıştı. O yüzden hem daha uzun, hem de daha özenerek dikmek için tekrar diktim, çok da güzel oldu. İlk defa cep çalıştım. Çizgili olduğu için pat, roba ve manşetlerde enine çalıştık. Ayrı bir hava kattı. Ayrıca bu sefer düğme değil de, çıt çıt bastırmayı düşünüyorum. 

Diğer paylaşımlarda görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın... :)

2 yorum: